niedziela, 5 czerwca 2022

BeGlossy 'Green Beauty' (maj 2022)

 Witam z kolejną edycją pudełka BeGlossy 'Green Beauty', w którym znalazło się aż 9 różnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i stóp oraz coś kolorowego... :)

A w środku:


REDBLOCKER Kojący olejek do oczyszczania skóry wrażliwej i naczynkowej (25zł / 145 ml)
Bardzo długi czas nie używałam olejków do oczyszczania twarzy, więc ten kosmetyk od Redblocker bardzo mnie ucieszył. W ostatnich tygodniach używam żeli i niestety przesuszyły moją cerę, a oczyszczać dokładnie ją trzeba. Mam nadzieję, że olejek świetnie się sprawdzi a przy tym będzie bardzo delikatny. W swoim składzie ma aż 6 różnych olejków, które oczyszczą i ukoją cerę.
 

TOŁPA Pre age Nawilżające serum rozświetlające (34,99 zł / 20ml)
Dzięki Beglossy bardzo polubiłam sera marki Tołpa. Zamknięte cuda w małych, wygodnych buteleczkach potrafią zdziałać cuda. Tym razem mamy nawilżające serum rozświetlające, które już w buteleczce prezentuje się niezwykle ciekawie, ponieważ mieni się całą paletą barw. Producent poleca je jako bazę pod makijaż. Jeszcze nie zdążyłam użyć, ale na pewno będę testowała.

SYOSS Keratin Odżywka zmniejszająca łamliwość włosów (17,99 zł / 250 ml)
Bardzo lubię kosmetyki do włosów Syoss, szczególnie te z dodatkiem keratyny. Świetnie niwelują puszenie włosów. Tutaj mamy próbkę, którą zapewne zostawię na wakacyjny wyjazd. Z przyjemnością przetestuję. 


RENEE Woda perfumowana (69,99 zł / 50 ml)
Mam ogromną słabość do pięknych zapachów, więc bardzo się cieszę, że w pudełku znalazła się próbka wody perfumowanej. Trafiła mi się Mad Love, która pachnie niczym ogród pełen kwiatów. Bardzo przyjemny zapach, słodki, ale nie mdły. Kojarzący się z młodzieńczymi, beztroskimi latami. 

BIELENDA Minty Fresh Food Care Peeling do stóp odświeżająco-wygładzający (4,99 zł / 10g)
Miętowy peeling do stóp z pewnością przyniesie dużą dawkę odświeżenia i ukojenia zmęczonym stopom. Posiada on formułę pumeksu, która ma za zadanie złuszczyć martwy naskórek. Na pewno go przetestuję. 
 
 
BIELENDA Botanical Lip Care Balsam do ust Exotic Yuzu (8,99 zł / 10g)
Balsam do ust od razu mnie skusił i testuję go od pierwszego dnia, kiedy doszło do mnie pudełko. W tubce skryty jest pięknie pachnący, gęsty balsam w odcieniach cukierkowego różu, który "smakuje" niczym owocowy, odświeżający koktajl z nutą cytryny i egzotycznych owoców. Bardzo dobrze nawilża, natychmiastowo koi i regeneruje usta. Zapewnia wielogodzinne nawilżenie. Uwielbiam go! Jeden z hitów tego pudełka ;) 
 
PIERRE RENE Lakier do paznokci (12,99 zł / 11 ml)
Wieki nie używałam miętowego lakieru do paznokci. W ostatnim czasie gustuję we wszelkich odcieniach czerwieni, dlatego też ten lakier na pewno komuś podaruję. 


CLARENA Tricelles Atopic Solution Cream Krem do twarzy (119 zł / 50 ml)
Krem Clarena w szczególności mnie ucieszył. Uwielbiam kremy do twarzy tej marki, znam ją od ponad 20 lat i przez ten czas żaden z kremów mnie nie zawiódł. Serii Tricelles Atopic jeszcze nie miałam okazji używać, więc chętnie sprawdzę. W swoim składzie krem ma aż 3 rodzaje komórek macierzystych, które działają przeciwstarzeniowo. Mam nadzieję, że nie tylko odmłodzi, ale też przywróci mojej cerze równowagę, ponieważ w ostatnim czasie skórę mam bardzo suchą. 

TERAPIQ Wielozadaniowy krem do twarzy z olejem konopnym i CBD na dzień i noc (99,99 zł / 50 ml)
Kolejna próbeczka, tym razem krem z olejem konopnym i CBD. Jeszcze jej nie używałam, ale bardzo jestem ciekawa działania. Krem ten ma świetny skład bogaty w różne oleje. 

Ciekawa jestem czy podoba Wam się majowa edycja BeGlossy. Który kosmetyk w szczególności Was zainteresował?

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe kosmetyki znalazły się w tym pudełeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem średnio mi się podoba zawartość

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...