poniedziałek, 4 lipca 2022

BeGlossy 'No more diet!' (czerwiec 2022)

 Pierwsza wakacyjna edycja BeGlossy 'No more diet!', w której znalazło się aż 6 produktów do pielęgnacji włosów, twarzy, ust, ciała... i duszy :) A całość zapakowana w pięknym, kolorowym pudełku.



AVON Glimmerstick Konturówka do oczu (11,99 zł)
Lubię kiedy w pudełku znajdują się kosmetyki do makijażu. Czarna kredka do oczu to nieodłączny element mojego codziennego makijażu. Ucieszyła więc mnie ta nowość od marki Avon. Kredka ma bardzo dobrą pigmentację, jest odpowiednio miękka i bardzo trwała. Używam jej zarówno na powieki jak i na linie wodne, świetnie się spisuje, dała radę nawet w upalne dni. Świetny kosmetyk.
 

VITA LIBERATA Tanning Mist Tinted Medium Mgiełka samoopalająca (119 zł / 200 ml)
Nie mam dobrych skojarzeń z produktami samoopalającymi i zdecydowanie jestem fanką naturalnej opalenizny. Choć produkty marki Vita Liberata są jednymi z najbardziej polecanych to jednak tą miniaturkę podaruję komuś w prezencie.

SORAYA Plante Regenerujący balsam do ust (13,50 zł)
Regenerujący balsam do ust to nieodłączny element codziennej pielęgnacji, więc nowość marki Soraya z przyjemnością będzie testowana. W swoimi składzie ma mnóstwo drogocennych składników, które zadbają o nawilżenie i odżywienie, m.in. masło shea oraz olej konopny.

TOŁPA Pure Trends Healthy Look Pianka do mycia twarzy z kwasem fitowym (19,99 zł / 150 ml)
Uwielbiam kwasy w pielęgnacji, uratowały moją cerę i wyleczyły z trądziku. Pianki tej jeszcze nie używałam, zaczekam z nią na początek września i zacznę pełną kurację z kwasami w bezpiecznym okresie, kiedy skóra jest mniej narażona na promienie słoneczne. Bardzo jestem ciekawa tej pianki i już nie mogę się doczekać testowania.


ARTISHOQ Szampon Kremowa kąpiel do włosów wymagających nawilżenia (28,99 zł / 200 ml)
Nie tak dawno w jednym z pudełek była maska (mus) do włosów z tej serii, która mnie zachwyciła. Tym razem do kompletu szampon nawilżający, który bardzo mnie ciekawi. Mam nadzieję, że będzie się tak świetnie się sprawdzał jak maska, która naprawdę bardzo dobrze nawilżyła i odżywiła moje włosy, nadała im blasku i elastyczności. Latem szczególnie włosy potrzebują dużej dawki nawilżenia, więc tym bardziej takie kosmetyki cieszą i mam nadzieję, że w kolejnych pudełkach poznamy więcej produktów tej marki.

VERBENA Ziołowe cukierki bez dodatku cukru (4,89 zł / 60 g)

Na sam koniec pyszne cukierki bez dodatku cukru co mnie ogromnie cieszy. Od dawna juz mocno ograniczam słodkości i staram się odżywiać zdrowo. Cukier Verbena są przepyszne i z pewnością będę kupowała je regularnie. 

Jak Wam się podoba ta edycja BeGlossy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...