niedziela, 7 sierpnia 2022

BeGlossy 'Summer Party' (lipiec 2022)

 Czas na prezentację lipcowej edycji BeGlossy "Summer Party". W pudełku znalazły się same świetne kosmetyki do makijażu oraz pielęgnacji ciała, ale nie zabrakło też czegoś pięknie pachnącego... :)

GOLDEN ROSE Wypiekany puder do twarzy (29,90 zł / 9g)

Bardzo lubię testować nowości do makijażu i ten puder to strzał w dziesiątkę. Zachwyca mnie od pierwszego testu. Ma niezwykle satynową formułę, dzięki której twarz jest niesamowicie gładka i promienna. Cudownie wykańcza makijaż, wygładza optycznie zmarszczki i drobne niedoskonałości cery. Po jego użyciu skóra prezentuje się jak z użyciem filtrów wygładzających. Cudeńko :)

PIERRE RENE Sypki cień do powiek (19,99 zł / 2g)

Przyznaję, że od lat nie używałam szarych czy srebrnych cieni do powiek, choć w czasach licealnych był to jeden z ulubionych kolorów na powiekach. Dzięki BeGlossy będę miała powrót do przeszłości bo właśnie odcień szarości trafił mi się w pudełku. Z przyjemnością przetestuję, tym bardziej że bardzo lubię cienie marki Pierre Rene. Efekty zapewne pokażę na Instagramie.

NOU Mgiełka do ciała Floral Mist (25 zł / 200 ml)

Trafiła mi się mgiełka niebieska czyli Floral Mist. Zapach kwiatowy, bardzo intensywny jak na mgiełkę do ciała, moc zapachu jak w wodzie perfumowanej i tak samo trwała. Zapach naprawdę jest bardzo trwały i przyjemny. Myślałam, że będzie dużo lżejszy, ale pięknie czuć w nim kwiaty pomarańczy, konwalie i piżmo. Pozytywne zaskoczenie i z chęcią przetestuję też drugi zapach.


SORAYA Plante Nawilżający krem do rąk (14,99 zł / 75 ml)

Kremów do rąk nigdy dosyć, szczególnie tak przyjemnych i co najważniejsze skutecznych. Przyjemna konsystencja, łatwy w aplikacji i szybko wchłaniający się. Ślicznie pachnie. Polubiłam się z nim i nie rozstaję, bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę. Natychmiastowo koi i wygładza skórę, regeneruje ją. 

PASTEL COSMETICS Bronzer w płynie (26,60 zł / 30 ml)

W ostatnich latach stosuję tylko sypkie, mineralne kosmetyki do makijażu. Długi już czas nie używałam niczego w postaci kremu czy płynu. Ale bronzer ten niezwykle mnie zaciekawił i z chęcią przetestuję. Ciekawa jestem efektu, bronzer ten ma także rozświetlać cerę. I myślę, że może dać przepiękny efekt na opalonej skórze.

MOSQUITERUM Krem ochronny o przyjemnym cytrusowym zapachu (15,99 zł / 100 ml)

 Komary mnie nie lubią, bardzo rzadko mnie gryzą co mnie cieszy, ponieważ jestem uczulona. Ale krem juz podarowałam osobie, którą one uwielbiają. Bardzo jestem ciekawa czy się sprawdzi. Zapach tego kremu jest niesamowicie intensywny, całe pudełko nim pachniało, oby nie spodobał się owadom ;)

Jak Wam się podoba lipcowa edycja BeGlossy?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...