poniedziałek, 3 sierpnia 2020

BeGlossy 'Funny Sunny' (lipiec 2020)

W lipcu BeGlossy pojawiło się z samym końcem miesiąca, jednak zdecydowanie na tak fajną zawartość warto było czekać. Tym razem w pudełku znalazło się aż 7 produktów (wersja z produktem VIP), zarówno do makijażu jak i pielęgnacji ciała oraz twarzy.



MBEAUTY COSMETICS Nawilżająca maseczka hydrożelowa na usta Gold Hydrogel (12,99 zł / 2,5 g)
Niezmiennie moimi ulubionymi kosmetykami w BeGlossy są wszelkie maseczki, dlatego też obecna edycja 'Sunny Funny' to dla mnie raj. Znalazły się w niej aż 3 różne.
Maseczka MBeauty przetestowana była jako pierwsza. Nigdy wcześniej nie miałam maseczki tylko na usta, więc moja ciekawość była ogromna. Przyjemna hydrożelowa formuła ładnie przylegała do ust. Nie była ona mocno wilgotna i to mnie w niej zaskoczyło, jednak bardzo dobrze nawilżyła usta, które po 20 minutach były niezwykle mięciutkie, wygładzone i zregenerowane. Ciekawa maseczka i zdecydowanie muszę przetestować inne tego typu maseczki na usta.


INFINITY Panda Mask Łagodząca maseczka na tkaninie (11,99 zł)
Maseczki na tkaninie wielbię, choć był czas, że omijałam je szerokim łukiem. Ta miała niezwykle zabawny nadruk pandy. Nasączona bardzo dobrze, aż z niej kapał nadmiar esencji. Esencja jaką była nasączona miała delikatnie żelową, nietłustą formułę. Sama maska świetnie przylegała do twarzy. Nawilżenie skóry zapewniła na najwyższym poziomie. Mimo, że stosowałam ją 3 dni temu to wciąż zachwycam się gładkością i bardzo dobrze nawilżoną skórą. Odżywiła, ukoiła moją suchą skórę i wyleczyła drobne niedoskonałości. To zdecydowanie HIT tego pudełka i na pewno powrócę nie raz do tej maseczki.

RED BLOCKER Aktywny kompres w masce (29,14 zł /  50 ml)
Kolejna maseczka, jednak tej jeszcze nie zdążyłam użyć. Ma ona w swoim składzie czerwoną glinkę, którą bardzo lubię. Ciekawość moja jest ogromna, także na pewno jeszcze w tym tygodniu przekonam się o jej działaniu.



AA WINGS OF COLOR Holograficzny rozświetlacz do twarzy i ciała (39,99 zł / 3 x 5,5 g)
W mojej kosmetyczce zdecydowanie najwięcej mam rozświetlaczy do twarzy, do których mam wręcz słabość. Uwielbiam ten błyskawiczny efekt wypoczętej i promiennej skóry jaką zapewniają.
Tutaj mamy paletkę 3 różnych rozświetlaczy holograficznych. Ciekawy i niebanalny efekt jaki zapewniają z pewnością urozmaicą nie tylko letnie makijaże.

N.A.E. Dezodorant roll-on Freschezza (21 zł / 50 ml)
Dezodorant N.A.E. ma bardzo ciekawy zapach ziołowy, odświeżający. Co ważne aż 99% składników jest pochodzenia naturalnego. Jak dotąd naturalne dezodoranty nie sprawdzały się u mnie, ale może ten będzie wyjątkowy? Mam taką ogromną nadzieję, jednak dopiero po urlopie go przetestuję.



NIVEA Żel pod prysznic Fresh Blends (15,99 zł / 300 ml)
Żele Nivea często pojawiają się w pudełkach BeGlossy, tym razem jednak mamy nowość, która w swoim składzie ma 90% składników pochodzenia naturalnego, a wśród nich ekstrakty z owoców i mleczna roślinne. Pachnie prześlicznie i już żel spakowałam do wakacyjnej kosmetyczki. Jestem pewna, że nie tylko odświeży, ale i rozpieści moje zmysły tym owocowym, letnim zapachem.

SILAN Koncentrat do płukania tkanin Fresh Sky (8,99 zł / 900 ml)
Na sam koniec saszetka koncentratu do płukania tkanin. Bardzo lubię płyny marki Silan, szczególnie wersję z wodą kokosową, której używam od lat. Jednak zapach tego płynu na tyle mi się spodobał, że na pewno nie raz będzie gościł w mojej domowej pralni :)

Zachwyciła mnie lipcowa edycja BeGlossy 'Funny Sunny'. Wszystkie kosmetyki idealnie trafiły w mój kosmetyczny gust. Te które już przetestowały świetnie się sprawdziły, więc tym bardziej chętnie przetestuję pozostałe.
A Wam jak się podoba ta edycja?

4 komentarze:

  1. Mnie szczerze mówiąc ta edycja nie zachwyciła, bywały lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę troszkę nowości, ale szczerze tym razem się nie postarali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego żelu pod prysznic Nivea jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...