czwartek, 27 sierpnia 2020

BeGlossy Tropical Island (sierpień 2020)

Wracam do Was wypoczęta po urlopie od razu z najnowszą edycją BeGlossy Tropical Island.
Pudełko w tym miesiącu przepiękne i w wakacyjnym klimacie.


A co w środku?


GLISS Szampon do włosów Split Ends Miracle (13,99 zł / 400 ml)
Największy kosmetyk w pudełku to szampon w przeurocznym, cukierkowym opakowaniu marki Gliss. Producent zapewnia o innowacyjnej technologii, która ma scalać zniszczone i rozdwojone końcówki jak suwak. W to nie uwierzę, jednak jestem ciekawa jak się sprawdzi na moich suchych i niestety zniszczonych włosach. W składzie jest m.in. olej z pestek winogron, który moje włosy lubią, więc mam nadzieję, że będę z niego zadowolona.


CONCERTINO Antybakteryjny krem do rąk (6,99 zł / 100 ml)
Na urlopie szczególnie pilnowałam dezynfekcji dłoni, które po tak dużej dawce alkoholu i częstotliwości alkoholu stały się bardzo wysuszone. Krem do rąk Concertino z właściwościami antybakteryjnymi to jeden z najbardziej trafionych kosmetyków w tym pudełku. Stosuję go dopiero od 4 dni, a skóra moich dłoni została zregenerowana w 100%. Świetnie nawilża, odżywia i wygładza. Zapowiada się mała perełka kosmetyczna!

AA HYDRO SORBET KOREAN FORMULA Blue Bomb - silnie nawilżający krem 48h (21,99 zł / 50 ml)
Bardzo długi czas nie używałam kremów do twarzy marki AA. Ale te słodkie błękitne opakowanie na tyle mi się spodobało, że postanowiłam go przetestować i po pierwszych testach jestem bardzo zadowolona. Krem jest lekki, ale dobrze nawilża skórę, która błyskawicznie staje się miękka i przyjemna w dotyku. Pierwsze wrażenia pozytywne i mam nadzieję, że tak pozostanie.


MARION Maska na tkaninie - Efekt Motyla i Koci Zmysł (6,99 zł / 1 szt.)
Największa fanka maseczek w pudełkach Beglossy oczywiście jest zachwycona! Dla mnie to istny raj. A niczego teraz tak nie potrzebowałam jak ukojenia i nawilżenia okolic oczu. Maseczki już przetestowałam i zdążyły mnie zachwycić, na pewno zaopatrzę się w zapas. Bardzo dobrze nawilżyły skórę, odżywiły ją. Jedną z maseczek dałam do lodówki, momentalnie zniknęły oznaki zmęczenia po wielogodzinnej podróży. Obie maseczki mają nietłustą, przyjemną formułę i cudownie pachną. Nie spodziewałam się po marce Marion tak świetnych maseczek. Na plus dodatkowo ciekawe grafiki, które cieszą oczy podczas tego małego rytuału kosmetycznego. Bardzo Wam je polecam!

AA WINGS OF COLOR Eyeliner w płynie WOW GROW! (25,49 zł / 6 ml)
Tyle lat ile ja się już maluję (ok 20), a nadal nie potrafię malować kresek. Eyeliner jednak z pewnością przetestuję, tym bardziej, że trafił mi się w granatowym kolorze. Przepiękny. Może w końcu z jego pomocą okiełznam te niełatwe kreski? :))

DELIA COSMETICS Lakier do paznokci Coral Hybrid Gel (8,50 zł / 11 ml)
Lakier jest hybrydowym niestety z nazwy, a szkoda. Używam już od lat lakierów hybrydowych i z ogromną chęcią testuję nowości. Trafił mi się srebrny kolor, także komuś na pewno podaruję, sama używam w ostatnim czasie tylko czerwieni :)


CANNABIGOLD Smart (35 zł / 10 kapsułek)
Suplement diety z zawartością 10 ml CBD zdecydowanie najbardziej mnie zaciekawił. Ale zanim zacznę go stosować muszę zapoznać się ze stroną producenta. Jednak na pewno sprawdzę jego działanie na sobie.

Bardzo jestem zadowolona z sierpniowej edycji BeGlossy i mam nadzieję, że kolejne będą choć tak samo udane, a może jeszcze lepsze? :)

4 komentarze:

  1. Zawartość by mnie nie zachwyciła. Lakier Delia już jakiś miałam kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Absolutnie inspirujące kolory. Zawartoś zachwycająca. Jestem zdecydowanie za! Wygląda to naprawdę cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...