czwartek, 30 listopada 2017

NABLA - DREAMY Eyeshadow Palette

Paleta Nabla 'Dreamy' zachwyciła wszystkich, wyprzedała się w dniu premiery na całym świecie. Wcale się nie dziwię, sama na nią polowałam od samego rana ;) Widziałam jej zapowiedzi już 2-3 tygodnie przed premierą. Zakupu absolutnie nie żałuję, jest przepiękna! Pokażę Wam ją dzisiaj z bliska, przygotujcie się na dużo zdjęć palety, jej swatche oraz makijaże. Osoby, które się nie załapały pocieszę już, że w styczniu ponownie pojawi się w polskich sklepach ;)


Już samo opakowanie palety zachwyca! Wykonana jest bardzo solidnie, zadbano o każdy szczegół. Czarno-złota kolorystyka z metalowymi rogami prezentuje się elegancko. Na 'okładce' mamy gwiazdozbiory w złotym, srebrnym i różowo-złotym kolorze. Troszkę przypomina starodawną księgę niczym z czasów Kopernika.
Paleta posiada także tekturkę, która dodatkowo zabezpiecza paletę przed uszkodzeniem.


Środek palety prezentuje się równie pięknie. Mamy duże lusterko z beżowo-złotą ramką. Cieni jest 12, z czego 5 jest matowych, zaś 7 o metalicznym, a nawet nazwałabym foliowym wykończeniu.
Kolorystyka idealna na jesień i zimę, choć tak naprawdę cienie są tak skomponowane, że będą nam służyły przez cały rok.


Pigmentacja cieni jest fenomenalna, jednak tutaj nie zaskoczyła mnie jakość, ponieważ odkąd zakupiłam pierwsze cienie Nabli, wiem, że są idealne pod każdym względem.
Zachwyca pigmentacja, jak i sama formuła cieni. Matowe w tej palecie są bardzo kremowe, aksamitne, niezwykle delikatne. Cudowna konsystencja! Co ważne wcale się nie osypują, a aplikacja ich to czysta przyjemność (dosłownie!). Nie tracą na intensywności podczas blendowania. Trwałość także jest bardzo dobra, nawet bez bazy wytrzymują całymi dniami bez utraty na kolorze. Nie zbierają się też w załamaniach powieki.

Cienie metaliczne są zupełnie inne, mają jakby 'mokrawą' konsystencję. Bardzo przypominają mi cienie My Secret z serii 'Glam&Shine' - jednak Nabla ma dużo lepszą jakość. Najlepiej aplikować je palcem bądź pacynką, choć i z użyciem pędzelków dają przepiękny efekt. Efektowne są niesamowicie, polubiłam je wszystkie z wyjątkiem fioletu z pierwszego rzędu - Delirium - który jako jedyny ma jakąś dziwną, sypką konsystencję i szczerze dziwię się, że go tam umieścili. Aplikacja go to męczarnia, jednak to jedyne słabe ogniwo tej palety.
Wszystkie pozostałe cienie są nie tylko przepiękne, ale i wysokiej jakości.



Immaculate - jasny, opalizujący na złoto, rozświetlający 
Illusion - jasny brąz w ciepłej tonacji, matowy
Vanitas - różowo-brzoskwiniowy, opalizujący na złoto, metaliczny
Delirium - ciemny fiolet z mnóstwem drobinek, metaliczny
Byzantine przepiękny odcień klasycznego złota, metaliczny
Sistina - brudny różowo-brzoskwiniowy odcień, matowy




Metal Cupid - rdzawy, czerwono-różowy, metaliczny
Inception - średni fiolet, metaliczny
Senorita - malinowy, matowy
Rose Gold - różowy odcień złota
Lullaby brudny odcień jasnego, pastelowego fioletu
Dogma  - matowy, ciemny neutralny brąz



Jestem zakochana w cieniach Nabla, szczerze to mogłabym używać tylko ich. W ostatnich miesiącach niemalże wszystkie inne cienie poszły w odstawkę (nawet mineralne! :)).  Są warte każdej jednej złotówki. Aplikacja ich nie sprawia problemów, pomimo genialnej pigmentacji łatwo się je rozciera i blenduje, nawet jeśli użyjemy zbyt dużej ilości cieni. Niemalże same się rozcierają. Idealne dla takich amatorek jak ja, ale i profesjonaliści je docenią i pokochają od pierwszego użycia.

Nie pylą, nie osypują się podczas aplikacji. Dużym plusem jest także to, że cienie metaliczne/foliowe przepięknie się mienią same w sobie, nawet nie trzeba używać bazy, choć z nią oczywiście trwałość będzie jeszcze lepsza. Nie potrzeba także do nich żadnych klejów, ani żelowych baz - chyba, że do tego fioletu z pierwszego rzędu.


Paletę ubóstwiam! Wiem, że dużo tu dzisiaj zachwytów, ale nie da się inaczej, uwierzcie. Wcale się nie dziwię, że wyprzedała się na całym świecie w zaledwie kilka godzin.
Jednak już w styczniu ponownie pojawi się w sprzedaży :)

Na sam koniec moje mazaje z jej użyciem:









Jej regularna cena to 159 zł.

Jak Wam się podoba paleta 'Dreamy'? Udało Wam się ją kupić, bądź planujecie zakup?

18 komentarzy:

  1. fantastyczne cienie i wyjątkowo piękne makijaże . chciałabym umieć się tak malować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, szczerze to miałam makijaży nie wrzucać, bo dalekie od ideału i żaden mi się nie podoba ;) jeszcze jesienią tak ciężko o doświetlone fotki :(

      Ale cienie są absolutnie fantastyczne :)

      Usuń
  2. Paletka rzeczywiście jest zachwycająca =) A tak przy okazji - masz przepiękny kolor oczu =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie zdążyłam jej zamówić, ale w styczniu będzie moja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna paleta i urzekajace cienie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udała im się paleta bardzo ;)
      miejmy nadzieję, że wkrótce pojawią się kolejne :)

      Usuń
  5. Nie no, po takim pięknym makijażu zapragnęłam mieć ta paletkę ;) Cudne kolorki ! Można faktycznie stworzyć z nich coś bajecznego

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Makijaże cuuudo!Paleta również. Zastanawiam się nad jakimś pojedyńczym cieniem z Nabla.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak miły komentarz :*

      Alchemy polecam, jeśli lubisz błysk ;) przecudowny cień i jak dla mnie najpiękniejszy ;)

      Usuń
  7. śliczna ta paletka :) ale makijaże też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity jest fenomen tej paletki :) Jeszcze to, że się wyprzedała i nie można jej kupić sprawiło, że jest o niej jeszcze bardziej głośno :D

    OdpowiedzUsuń
  9. łądne kolory :) nie używam tylko fioletów :) ładnie ci także wyszły makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaże,które wykonałaś są olśniewające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kolory, Nabla podała informację, że paleta ma wrócić do sprzedaży 5 grudnia, czyli już jutro. Może uda mi się ją złapać, bo podczas premiery się zagapiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie, jakie kolory uczyłaś do 2 od gory propozycji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest spis ;)
      https://www.instagram.com/p/Bag0pmknU91/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=krvm5jg6uell

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...