czwartek, 10 października 2019

CHRISTIAN LAURENT - Luksusowe serum stymulujące wzrost rzęs

Która z Nas nie marzy o pięknych, długich rzęsach aż do nieba? Mnóstwo kobiet w ostatnim czasie dokleja sztuczne, jednak ja takich metod unikam. Wolę wzmacniać swoje, naturalne rzęsy i nie osłabiać ich tego typu zabiegami, które tylko osłabiają naturalne rzęsy.
Na rynku mamy mnóstwo odżywek, na które wcale nie musimy wydawać setek złotych, jedną z nich jest ta od Christian Laurent. Ich luksusowe serum stymulujące wzrost rzęs jest dostępne w drogeriach Rossmann.


Marka Christian Laurent od niedawna jest dopiero dostępna w Rossmannie, jednak już zyskała dużą popularność i uwielbienie klientek. Nie tak dawno opisywałam ich pisaki do brwi (TUTAJ), które bardzo polubiłam i używam do dziś. Niezwykle trwałe, proste i szybkie w użyciu pisaki, które idealnie sprawdzają się w codziennym makijażu.

Opakowanie serum przeogromnie mi się spodobało, jak na srokę przystało zwróciłam uwagę na piękne złoto-białe opakowanie. W środku skrywało niewielkiej wielkości serum w czarnej buteleczce z wygodnym aplikatorem w formie cieniutkiego pędzelka. Serum jest tylko 3 ml, z jednej strony mało, z drugiej jest to niezwykle wydajny kosmetyk, który wystarczy na kilka tygodni porządnej kuracji wzmacniającej rzęsy.


Ja serum stosuję 2-3 razy w tygodniu, nie zależy mi na wydłużeniu już rzęs, a głównie na wzmocnieniu i delikatnym zagęszczeniu. Jednak nawet tak stosunkowo rzadkie stosowanie wpłynęło na ich wzrost, naprawdę mocno się wydłużyły w ostatnich tygodniach, zagęściły. Nie mam już problemu z wypadaniem rzęs, a jeszcze latem był czas, że gubiłam je w ogromnej ilości. Serum bardzo mi pomogło! Rzęsy są w dużo lepszej formie, ciemniejsze, grubsze i bardziej podkręcone.
W składzie znajdziemy biotynę (polecam ją także zakupić w aptece i przyjmować od wewnątrz! cudo na włosy i rzęsy!), jedwab, d-panthenol i jeden z kontrowersyjnych składników jakim jest: bimatoprost, który to właśnie sprawia, że rzęsy rosną jak szalone. Nie unikam go w produktach do rzęs. Serum jest dokładnie przebadane dermatologicznie oraz oftalmologicznie i jest w pełni bezpieczne.


Z działania serum jestem ogromnie zadowolona, nie sądziłam, że aż tak dobrze wpłynie na kondycję moich rzęs. Jeżeli tylko marzycie o rzęsach do nieba to POLECAM. Już po niespełna miesiącu efekt zachwyci każdego :)


Serum kosztuje 59,99 zł / 3 ml. Dostępne jest w drogeriach Rossmann.

6 komentarzy:

  1. Wlasnie czytalam o nim ostatnio super opinie i jeszcze Twoja, czyli dziala pewnie wczesniej czy pozniej do mnie trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam używać parę dni temu, zobaczymy co z tego wyjdzie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się super i cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie sztos :D mam i używam od 2 miesięcy. Efekty są WOOOOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze serum ever! Używam go od miesiąca i sama nie wierze jak patrze teraz na moje rzęsy - długie, mocne, jakby grubsze. Szkoda, ze dopiero niedawno go odkryłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...