czwartek, 25 lipca 2019

CHRISTIAN LAURENT - Pisak do brwi

W Drogeriach Rossmann niedawno pojawiły się kosmetyki marki Christian Laurent. To luksusowa marka kosmetyków, głównie pielęgnacyjnych do twarzy i ciała, jednak w ich ofercie znajdują się także produkty do makijażu, m.in. pisaki do brwi. I właśnie od nich zacznę debiut tej marki na moim blogu.



Opakowania kosmetyków Christian Laurent mnie zauroczyły, utrzymane w biało-złotej stylistyce prezentują się bardzo elegancko.
Pisaki występują w dwóch odcieniach, nr 1 w tonacji chłodnej oraz 02 w tonacji ciepłej. Do jednego muszę się tutaj przyczepić, na samych pisakach nie ma oznaczenia z numerkiem. Używam ich dwóch zamiennie i dla mnie to mały problem z brakiem numeru na opakowaniu (był tylko na kartoniku).



Końcówka pisaków to typowy 'grzebyczek', dzięki któremu za kilkoma pociągnięciami osiągamy efekt microbladingu bez wizyty w salonie. Pisak jest niezwykle prosty w użyciu. Dobrze napigmentowany i co ważne niesamowicie trwały. Bardzo ciężko z nim o poprawki, także trzeba uważnie malować, żeby nie trzeba było go poprawiać. Delikatnie zdziwiło mnie to, że usztywnia brwi. Nie potrzeba już używać żelu czy innych kosmetyków, które dyscyplinują niesforne brwi.
Efekt jest naprawdę bardzo fajny. A aż do demakijażu nie musimy się martwić o trwałość makijażu brwi.

W poniższym makijażu użyłam pisaka nr 02:


Na moim Instagramie więcej makijażu z ich użyciem, zapraszam do obserwowania :)

Jeszcze tak fajnego, prostego i szybkiego w użyciu produktu do brwi nie miałam. W ostatnim czasie używam tylko jego. Zajmuje mało miejsca w kosmetyczce co także doceniam.
Jedyny minus, że szybko się kończy lub wysycha. Jest go w opakowaniu 2 ml, jednak błyskawicznie się kończy, ale już chyba taki urok pisaków.

Koszt pisaka to 24,99 zł / 2 ml.
Kosmetyki Christian Laurent są dostępne wyłącznie w Drogeriach Rossmann.

Miałyście okazję już używać kosmetyków tej marki?
Jak się u Was sprawdziły?

5 komentarzy:

  1. Fajna szczoteczka, pierwszy raz spotykam się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki pisak z L'Oreal jest fajny, ale niestety zapycha sie strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt - szczotka taka inna - zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kosmetyki znam tylko z blogów - ciekawa jestem jak taki pisak by mi się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...