poniedziałek, 5 września 2022

BeGlossy 'Last Minute' (sierpień 2022)

Nadszedł ten czas, że dziś prezentacja sierpniowej edycji BeGlossy. Ostatnia wakacyjna - Last Minute. Znalazło się w niej kilka bardzo fajnie zapowiadających się kosmetyków, które wypielęgnują nasze ciało.



BIELENDA Wegańskie serum booster z glinką zieloną (24,99 / 30 ml)
Marka Bielenda króluje w ostatnim czasie w mojej kosmetyczce. Bardzo polubiłam ich kremy do twarzy, które wyjątkowo świetnie się sprawdzają na mojej wrażliwej cerze oraz płyny micelarne, które są niezwykle delikatne dla cery, ale bezlitosne dla makijażu. Cieszę się, że mam okazję przetestować serum z zieloną glinką. Bardzo jestem go ciekawa i z przyjemnością sprawdzę je na mojej mieszanej cerze. Zapowiada się bardzo dobrze. 


SORAYA Hydrolat rumiankowy (21,99zł  / 90 ml)
Hydrolat rumiankowy niezwykle mnie ucieszył. Uwielbiam hydrolaty używać razem z maseczkami glinkowymi, które razem potrafią zdziałać cuda. Doceniam od lat moc rumianku, często piję napary, ale także zewnętrznie. Z hydrolatem rumiankowym mam pierwszy raz doczynienia i mam nadzieję, że się świetnie sprawdzi.

PIERRE RENE Woda termalna (19,99 zł / 75 ml)
Wody termalne używam regularnie, głównie do zraszania maseczek glinkowych, które uwielbiam. Woda termalna Pierre Rene ma niezwykle przyjemny spray, który psika delikatną mgiełką. Cudownie koi skórę i nawilża. Mega fajny kosmetyk, który z przyjemnością będę używać. Szkoda tylko, że nie jest w większej pojemności.

BIOTANIQE Skarpetki regenerująco-wygładzające (17,49 zł / 2 x 15 ml)
Do pielęgnacji stóp w pudełku znalazły się regenerujące skarpetki, które w swoim składzie mają m.in. 3% mocznik, olej arganowy, migdałowy i z awokado oraz witaminę E. Jeszcze nie zdążyłam ich przestestować, ale jestem bardzo ciekawa i z przyjemnością zafunduję sobie małe domowe SPA z ich użyciem.

DEPILACJA.PL Voucher o wartości 200zł
Voucher na depilację laserową i endermologię to świetny pomysł. Ja niestety nie będę miała okazji skorzystać.


NOU Cherry Blossom Mgiełka do ciała (25 zł / 200 ml)
Mgiełki Nou bardzo polubiłam. Cherry Blossom pięknie pachnie a przy tym jest dość trwała i intensywna, ale zarazem lekka. Cudownie odświeża, a na skórze pozostawia piękny aromat kwiatów piwonii, wiśni, jaśminu, róży i fiołków.

Jak Wam się podoba ostatnia wakacyjna edycja? Z niecierpliwością wypatruję już wrześniowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...