piątek, 19 lipca 2019

BeGLOSSY -Good Vibes Only (lipiec 2019)

Właśnie odebrałam lipcową, gorącą edycję pudełka BeGLOSSY 'Good Vibes Only'
Tym razem w pudełku znalazło się aż 6 pełnowymiarowych produktów, wśród nich: kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu, a także pędzel.

AUSSIE Scent-Sational Conditioning Mist (28,99 zł / 95 ml)
Zapachnista mgiełka, która nie tylko prześlicznie pachnie zapewniając aż 48-godzinny nieziemski zapach włosów, ale także odżywia je, wygładza i chroni.
Zapach mnie zachwycił,  jeżeli faktycznie będzie się trzymał tyle godzin ile obiecuje producent, a przy tym zapewniał włosom odżywienie to przeczuwam wielką miłość. Bardzo lubię kosmetyki Aussie, już wcześniej mi znane szampony i odżywki pięknie pachniały, ale tym razem jest to prawdziwa magia zapachu. 


L'OREAL PARIS Colorista Washout (28,99 zł / 80 ml)
Coś dla fanek odważnych kolorów. Trafił mi się śliczny, cukierkowy odcień różu, jednak na moich ciemnych włosach nie byłby widoczny. Szkoda, chętnie bym zaszalała! Przetestują koleżanki blondynki :)

NATURE BOX Żel pod prysznic Morela (16,99 zł / 385 ml)
Żele pod prysznic Nature Box dobrze znam i cieszę się, że w pudełku trafił mi się ślicznie pachnący morelą. Bardzo ładny, słodki cukierkowy zapach, ale nie mdły. Idealny na lato.
W składzie ma olej z moreli, który zapewni skórze odpowiednią dawkę nawilżenia. Znając inne żele tej marki z pewnością świetnie się sprawdzi.



TOŁPA Maska-peeling-żel 4w1 korygująca niedoskonałości (9,99 zł / 25 ml)
W pudełku znalazła się saszetka (2 x 6 ml). Produktu jestem ogromnie ciekawa, akurat moja cera płata mi figle, więc przetestuję maskę jeszcze dziś. Zobaczymy jak się sprawdzi. Producent obiecuje sporo, m.in. odblokowanie porów, zapobieganie powstawania zaskórników, zwężenie porów. Liczę, że obietnice zostaną spełnione. 



Do makijażu mamy 2 produkty: cień do powiek  CHIC marki PIERRE RENE (9,99 zł / 1,5g) oraz pędzel do makijażu BEAUTY LOOK Black Onyx 3D (10 zł - 20 zł / szt.)
Cień mi się trafił chyba najładniejszy z możliwych, śliczny odcień złota w ciepłym odcieniu. Przepięknie się mieni i z pewnością wykorzystam go w niejednym makijażu. Napigmentowany bardzo dobrze, konsystencję ma delikatnie kremową. Już się nie mogę doczekać aż go użyję.




Pędzel trafił mi się do nakładania podkładów kremowych i bb kremów, jednak u mnie znajdzie zastosowanie raczej do konturowania. Ma idealny kształt, niewielkich rozmiarów. Mięciutki, gęsty z fajnie wyprofilowaną rączką. Pierwszy raz spotkałam się z tą marką, ale jeżeli ten pędzel się sprawdzi to na pewno zaopatrzę się w inne tej marki.




Jak Wam się podoba lipcowa edycja BeGLOSSY? Ja jestem bardzo zadowolona :) Tylko farba mi się nie przyda, ale na pewno kogoś nią uszczęśliwię, a sama z przyjemnością przetestuję pozostałe produkty.

6 komentarzy:

  1. Mi farba też nie przypadła dobra, bo brzoskwiniowa, a włosy mam ciemne... chociaż zawsze mogę nałożyć i mieć samą poświatę hehe ;) Cień faktycznie piękny trafiłaś! Ja trafiłam akurat na czarny, a tego koloru nie używam... pędzel też fajny, chociaż ja trafiłam na taki do brwi który według mnie jest sredni akurat do tego... Ale bardzo cieszy mnie odzywka, maska do twarzy i żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawartość pudełka
    Chętnie bym wyprobowala te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zawartość średnio się podoba ja akurat dostałam 2 pudełka zamówione choć liczyłam na większe wow
    Farba do blond włosów a takie mam ale użyć koloru takiego nie dla mnie, cienie tylko jeden odcień polyskliwego brązu w kierunku złota fajny a ten czarny to chyba na zły humor ��
    Żele dostałam oba takie same granat jak i mgiełki macadamia obie te same a pędzle są różne to pasuje mi jak najbardziej a jeśli chodzi o tolpe to saszetek nie lubię ale obie się przydadzą bo zawartość ich jest dobra
    Mogło być lepiej ale bardziej pudełko na plus

    OdpowiedzUsuń
  4. bardo fajna zawartość, teraz wiele osób wróci do beglossy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem sympatycznie prezentuje sie zawartość tego boxa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zawartość! Ten żel ma cudowny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...