niedziela, 31 marca 2019

SHINYBOX - Beauty Queen (marzec 2019)

W ostatnim dniu marca czas na prezentację ShinyBox 'Beauty Queen'. Na marcową edycję musieliśmy długo czekać, jednak czy było warto?



To zdecydowanie najlżejsze pudełko ShinyBox z ostatnich kilkunastu miesięcy. Co się w nim znalazło?



SELFIE PROJECT Plastry oczyszczające na nos #noblackheads (10,39 zł / opak.)
Plastry miałam już okazję poznać dzięki konkurencyjnemu pudełku i bardzo się cieszę z zapasu. Świetnie się sprawdzają nie tylko idealnie oczyszczając, ale również zwężając widocznie pory.


BIOTANIQE Nawilżająca maska na tkaninie z linii Korean Beauty (7,99 zł / 15 ml) + próbka kremu rozświetlającego 2,5 ml
Tu miałam pecha, ponieważ moja maska w opakowaniu była sucha. Bardzo ubolewam, ponieważ to najciekawszy kosmetyk tej edycji Shinybox :(
Krem za to bardzo fajny, leciutki, ale dobrze nawilżył cerę, nie podrażnił. Ciekawa jestem jak sprawdził by się przy regularnym stosowaniu. Zapewne sprawdzę to za jakiś czas, niech no tylko zużyję zapasy.



GENTLE DAY Wkładki ekologiczne z paskiem anionowym Eco Far - IR Anion (8,90 zł / 15 szt.)
Produkty Gentle Day doceniam za świetną jakość. Do ich produkcji nie używa się szkodliwych i alergizujących materiałów, są wolne od chloru, środków zapachowych i chemikaliów. Markę znam od jakiegoś już czasu i chętnie wracam do ich produktów.

OLIMP LABS Innovum Beauty Shot (7 zł / 25 ml)
Innovum to kolagen wzbogacony kwasem hialuronowym, biotyną, cynkiem, witaminą A, B6 i B12, kwasem pantotenowym oraz ryboflawiną i niacyną. Całe bogactwo witamin i minerałów, które kompleksowo zadbają o organizm.
Kolagen to jeden z suplementów, który przyjmuję regularnie. Tego jeszcze nie miałam, jednak na tyle mi posmakował, że na pewno do niego wrócę z przynajmniej 2-3 tygodniową kuracją.


PAESE Pielęgnacyjny krem koloryzujący DD Cream z linii Color & Care miniatura 5 ml (39,90 zł / 30 ml)
Bardzo chciałam przetestować ten DD krem, niestety trafił mi się bardzo ciemny odcień (w kolorze moich bronzerów), także nici z testów. Szkoda, tym bardziej, że czytałam o nim mnóstwo pochlebnych opinii.

BELL HYPOallergenic Intense Colour Moisturizing (16,99 zł / szt.)
Niedawno pomadka z tej serii była w ShinyBox, tym razem jednak mamy inny kolor - intensywny róż. Lubię tego typu kolory, więc ok, choć wolałabym poznać inną serię pomadek lub inną markę. Ale może w kwietniowej edycji?


Dodatkowo w pudełku znalazłam jeszcze fluid do włosów marki O'Herbal. Nie miałam go jeszcze i z pewnością chętnie przetestuję.

Jak Wam się podoba marcowa edycja ShinyBox?
Prawie wszystko się przyda z wyjątkiem zbyt ciemnego DD kremu Paese, miałam też pecha trafiając na suchą maskę Biotaniqe. Jednak liczę, że kwietniowa edycja będzie dużo lepsza, bardziej zaskakująca i urozmaicona.

4 komentarze:

  1. najbardziej zainteresowały mnie te ekologiczne wkładki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem się nie popisali, nie przemawia do mnie ta zawartość. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Licho to wygląda 😅 większość to próbki... Nic ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość skromnie prezentuje się ten miesiąc. Mam nadzieję za to, że edycja kwietniowa-świąteczna, zaskoczy pozytywnie nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...