niedziela, 24 marca 2019

AVON - Woda perfumowana dla kobiet ATTRACTION

Bardzo lubię słodkie zapachy i najchętniej takie nosiłabym cały rok, jednak niewiele jest takich wód perfumowanych czy toaletowych, które idealnie sprawdzałyby się także w wiosenne i letnie, cieplejsze dni. Zwykle rezygnowałam ze słodkich kompozycji na rzecz świeżych kompozycji, jednak w tym roku będzie inaczej, a wszystko za sprawą wody perfumowanej marki Avon - Attraction.


Nieczęsto wybieram zapachy 'w ciemno', jednak po przeczytaniu tylu pozytywnych opinii na temat tych perfum musiałam w końcu je poznać.
Attraction to owocowo-kwiatowa kompozycja. Zapach bardzo słodki, cukierkowy, jednak zarazem świeży, musujący, niczym szampan z owocową nutką.
Na pierwszym planie czuć słodycz jeżyn, która przeplata się z zapachem różowego pieprzu (jednej z moich ulubionych nut w perfumach). Uwielbiam go, ponieważ nadaje zapachowi nutkę tajemniczości, zmysłowości i lekkiego pazura. Nie zabrakło tutaj także wanilii, bliskoskórnej, ale niezwykle otulającej, która idealnie z ambrą dopełnia zapach.
Całość jednak nie jest mdła, ani przesłodzona. Słodycz jest idealnie wyważona ze świeżością, jakby cytrusową, choć ich w składzie nie podano. Jednak wyraźnie coś nadaje zapachowi lekkości, dzięki czemu sprawdzi się on nawet w upalne, gorące dni i zapewniam nie będzie dusił, ani męczył swoją słodyczą.


Dawno nie spotkałam się z tak ciekawym, słodkim, ale zarazem musującym zapachem.
Kobiecy, ciepły, niezwykle przytulny i wprawiający w dobry nastrój. Nie dziwię się, że jest tak lubiany i nagradzany. Śliczny i uniwersalny na tyle, że trafi w gusta nawet najbardziej wymagających kobiet.

Trwałość bardzo dobra, przez około 5-6 godzin jest dobrze wyczuwalny, później staje się bardziej bliskoskórny.


Na plus także ciekawa butelka, prosta, jednak zarazem delikatnie abstrakcyjna, utrzymana w złotej tonacji.

Choć od lat doceniam zapachy marki Avon, to muszę przyznać, że woda Attraction niezwykle miło mnie zaskoczyła.


Dostępna jest w sklepie internetowym KosmetykiZameryki.pl w cenie 34,99 zł za 50 ml.

Lubicie wody perfumowa i toaletowe marki Avon? Macie swojego ulubieńca tej marki?

6 komentarzy:

  1. tego zapachu nie znałam, śliczny flakon

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocowo-kwiatowe i słodkie - coś idealnego dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach :) jeden z piękniejszych z Avon. Zaskoczyła mnie też tego trwałość:)
    Zawsze polecam go klientkom i nigdy się nie zawiodły :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego zapachu nie kojarze, szkoda ze Avon sie nie trzyma mojej skory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu jeszcze nie miałam :)A na chwilę obecną moim ulubieńcem jest Avon Luck :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...