środa, 20 marca 2019

beGLOSSY - Powiew wiosny (marzec 2019)

Mam już marcową edycję pudełka beGLOSSY 'Powiew wiosny'. Tym razem w pudełku znalazły się zarówno kosmetyki pielęgnacyjne, kolorowe do makijażu jak i produkt, który urozmaici nasze wiosenne i letnie fryzury.

A w środku:


GLISS KUR Beauty Booster Repair (24,99 zł / 15 ml)
Bardzo lubię produkty do włosów Gliss Kur, świetnie się u mnie sprawdzają. Tym razem mam okazję przetestować booster. Trafiła mi się wersja z panthenolem do włosów suchych i zniszczonych. I lepiej trafić nie mogłam. Przyda się moimi niesfornym włosom dawka nawilżenia i odżywienia.


AA WINGS OF COLOR Silky Powder 90 Transparent (34,99 zł / 8,5 g)
Miesiąc temu w pudełku był róż i błyszczyk marki AA Wings od Color, tym razem znalazł się jedwabisty puder do twarzy. Na duży plus, że odcień nr 90 Transparent, więc będzie pasował każdemu. Producent zapewnia, że jest ultralekki, jedwabisty, na bazie minerałów z odżywczym ekstraktem z owoców acai. Zobaczymy jak się sprawdzi. Mam zamiar przede wszystkim utrwalać nim korektor pod oczy. W tej partii twarzy szczególnie doceniam lekkie, nieobciążające skóry produkty, a ten puder właśnie tak się zapowiada :)

REVERS Pomadka do ust HD Beauty Lipstick (10,49 zł / 4 g)
Kosmetyki marki Revers od niedawna poznaję i choć są niedrogie to naprawdę świetnie się sprawdzają. Pomadek jeszcze nie miałam. Trafił mi się piękny, bordowy, ciemny kolor. Uwielbiam tak wyraziste kolory na ustach i z pewnością będę ją używać. Ciekawa jestem przede wszystkim jej pigmentacji i trwałości.



PUFFIN BEAUTY Braid Bow - Manhattan Chic (55 zł / szt.)
Tego dodatku byłam najbardziej ciekawa. Na Facebooku beGLOSSY była to jedyna zapowiedź zdradzająca czego możemy się spodziewać w marcowej edycji. Przyznaję, że ucieszyła mnie ta opaska, chustka... Na pewno urozmaici moje nudne już fryzury i nada im koloru. Świetny dodatek, który z pewnością mi się przyda i będę używać. Ma dziesiątki zastosowań także szykuje się mała zabawa.
Bardzo podoba mi się jeszcze uniwersalny kolor, który myślę, że sprawdzi się u każdej kobiety niezależnie od koloru włosów czy typu urody.


SELFIE PROJECT Ultra oczyszczające plastry na nos (10,39 zł / 4 szt.)
Tego typu produkt to nieodłączny element mojej pielęgnacji. Mam już swojego ulubieńca od lat, jednak chętnie sięgam po nowości. Plastrów Selfie Project jestem bardzo ciekawa, jak dotąd nigdy ich nie miałam. Na pewno przetestuję. Mam nadzieję jednak, że dobrze się sprawdzą.

MULTI BIOMASK Moisture & Clean maska nawilżająca + maska oczyszczająca z węglem (2,79 zł / 2 x 4 ml)
Po raz kolejny mam okazję przetestować maseczkę Multi Biomask. Bardzo je lubię i miałam to szczęście, że trafiła mi się wersja do skóry suchej i mieszanej, której jeszcze nie miałam. Mam nadzieję, że sprawdzi się tak samo świetnie jak wersja liftingująco-odmładzająca z ekstraktem ze śluzu ślimaka.




Jak Wam się podoba marcowa edycja beGLOSSY?

5 komentarzy:

  1. Podoba mi sie ta chustka, fajnie potrafi ozywic look :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to całkiem fajna zawartość w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szału nie ma jeśli chodzi o te pudełko. A Be Glossy zawsze kojarzyło mi się z tymi lepszymi zawartościami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor tej pomadki :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...