czwartek, 28 lutego 2019

SHINYBOX - Loveliness (luty 2019)

Z końcem miesiąca doszła do mnie lutowa edycja pudełka ShinyBox 'Loveliness'. Tym razem w pudełku znalazły się zarówno kosmetyki pielęgnacyjne, jak i kolorowe.


W środku:


BIOTANIQE Serum liftingujące (31,99 zł / 30 ml)
Serum ze śluzem ślimaka? Jestem na duże tak. Jak dotąd miałam kilka, może już kilkanaście kosmetyków z filtratem śluzu ślimaka i dosłownie każdy mnie zachwycał. Także jestem pewna, że i te serum moja cera polubi. Przyda się jej dawka odnowienia, regeneracji, jaką zapewnia śluz ślimaka, ale i delikatnego ujędrnienia, nawilżenia, odmłodzenia.


7th HEAVEN Miesięczny program pielęgnacyjny skóry twarzy (48 zł / 8 szt.)
Zachwycona jestem tym pakietem. Aż 8 maseczek oczyszczających cerę. Świetny pomysł z programem pielęgnacyjnym, dzięki któremu mamy okazję poznać doskonale produkt i przekonać się o jego skuteczności. Wielbię wszelkie maseczki i z ogromną przyjemnością testuję nowości w tym zakresie (ale nie tylko w tym ;)). Z pewnością za miesiąc pojawi się ich recenzja na blogu.


BIOTANIQE Multi Biomask Nutrive & Ultra Clean (4,99 zł / 2 x 5 ml)
Maseczki Biotaniqe często pojawiają się w Shinybox. Dotychczas każda z nich świetnie się u mnie sprawdziła, więc i tą z chęcią sprawdzę. Tym razem mamy duet maseczek: oczyszczająca z węglem aktywnym i naturalną glinką oraz aktywnie odżywczą z naturalnym olejem z opuncji.


BIOVAX Regenerująca odżywka do włosów w piance Złote Algi & Kawior (9,99 zł / 150 ml)
Kolejny świetny kosmetyk - odżywka do włosów w piance. Bez spłukiwania co niezwykle mnie cieszy, ponieważ po takie odżywki najczęściej sięgam w ostatnim czasie. Dawno nie używałam żadnego produktu Biovax. Zobaczymy jak sprawdzi się odżywka na moich włosach. Producent obiecuje intensywne nawilżenie, wzmocnienie i zapobieganie puszeniu się włosów.


REVERS COSMETICS Puder rozświetlający Strobe & Glow Highlighter (9,99 zł)
Jak na srokę przystało niezwykle ucieszył mnie rozświetlacz Revers. Trafił mi się odcień Champagne. Śliczny, neutralny odcień, który sprawdzi się przy każdej karnacji. Już jestem w nim zakochana. Nie spodziewałam się, że marka Revers ma w swojej ofercie takie cudeńka. Na Instagramie pokazałam go z bliska i wrzuciłam swatche (TUTAJ). Na blogu za jakiś czas pojawi się recenzja.

BELL Hypoallergenic Bronze Powder (16,99 zł)
Kolejny kolorowy kosmetyk w pudełku to brązujący puder marki Bell. Nie miałam go jeszcze, więc chętnie przetestuję.



MASMI Organic Feminine Hygiene Kit (6,79 zł / zestaw)
Na koniec zestaw do higieny intymnej: wkładka, podpaska i tampon.

Dodatkowo rabat 10% na zakupy w drogerii Olmed: KLIK.

Jak Wam się podoba lutowa edycja Shinybox 'Loveliness'? Ja jestem zachwycona! Każdy z kosmetyków z ogromną przyjemnością będę używać. Idealnie trafiły w mój gust i aktualne potrzeby kosmetyczne.

4 komentarze:

  1. jestem zachwycona rozświetlaczem, też już mam ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam tego typu pudełka, a ta zawartość mi się osobiście bardzo podoba .

    OdpowiedzUsuń
  3. Początkowo nie byłam zbytnio zadowolona i cieszyłam się tylko z bronzera i rozświetlacza ( mimo iż mam pełną gamę kolorów rozwietlaczy Revers - ale błysku nigdy za mało! ). Ale teraz po przemyśleniu stwierdzam, że nie jest wcale takie złe te pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zawartość :) Najbardziej podoba mi się z tego chyba rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...