sobota, 28 października 2017

TZ COSMETIX - Paleta magnetyczna z Aliexpress

Miałam dziś zrobić małą przerwę od blogowania, ale postanowiłam, że pokażę Wam paletę magnetyczną z Aliexpress. Producentem palety, o której dziś mowa jest TZ Cosmetix. Ich kosmetyki m.in. cienie do powiek oraz akcesoria dostępne są głównie na Aliexpress. Zamówienie jednak (jeśli dobrze pamiętam) przyszło z któregoś skandynawskiego kraju, na pewno nie z Chin.


Kiedy wrzuciłam zdjęcie palety na Instagramie dostałam lawinę zapytań o link do niej. Nie dziwię się, ponieważ sama jestem sroką. A co jak co, tego typu palety są niezbędne w kobiecym kuferku.
Zamówienie przyszło błyskawicznie - lekko po ponad tygodniu - listem poleconym.


Paletka prezentuje się bosko. Duochromowa, mieniąca się barwami od zieleni, niebieskości, pomarańczu, aż po złoto. Przepiękna! Typowy żuczek, który zwraca na siebie uwagę.
Wykonana jest bardzo solidnie. Wszystko ładnie posklejane, żadnych niedociągnieć.


W paletce trzymam cienie My Secret z serii 'Glam & Shine', są one odrobinkę większe od wkładów Makeup Geek, czy Kobo Professional i mieści się w niej 15 cieni. Jednak mimo, że wkłady Kobo są mniejsze niestety więcej by się i tak nie zmieściło.



Magnes trzyma bardzo mocno wkłady z cieniami. Nie ma szans żeby coś wypadło nawet jak się mocniej potrząśnie, czy przypadkiem w coś uderzy.



Używam jej już od początku maja b.r. i jestem nią zachwycona. Wciąż prezentuje się jak nowa. Rogi się nie ścierają. Akrylowa szybka nie matowieje, nie rysuje się.
Jakość niemalże na najwyższym poziomie. Cena niestety dość wysoka jak na Aliexpress, ponieważ kosztowała 40 zł. Na szczęście jest tyle warta.
Zamawiałam ją bezpośrednio od producenta producenta: MIAOOLBEAUTY Store.

Jak Wam się podoba paletka? Zamawiałyście ostatnio coś ciekawego z Aliexpress?

8 komentarzy:

  1. piękna, i właściwie to mnie też przydałaby się magnetyczna paleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie kupilam jednorozcowa palete z Ali i nie moge przestac sie na nia patrzec i podziwiac, cudenko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skuszę się... Wzór zupełnie mi się nie podoba, gdyby paleta była za 10 zł, może jeszcze bym jakoś przebolała. Ale za 40 zł stanowczo wolę coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mojej mamie na pewno przypadłaby do gustu szata "graficzna" opakowania, taka skórka wężowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie ostatnio oglądałam palety magnetyczne na ali i zastanawiałam się którą zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna! Chyba jedną zamówię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. 11.11 będą jeszcze promocje, także warto się skusić ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...