niedziela, 21 maja 2017

INSPIRED BY Naturalnie Piękna - edycja VI

Nareszcie po ponad tygodniu mogłam spokojnie rozpakować najnowszą edycję pudełka Inspired by Naturalnie Piękna. Przez remont nawet nie miałam czasu na dokładne przejrzenie zawartości, ale już wracam do 'normalności' i regularnych wpisów na blogu.
Zobaczcie co znalazło się w 6 edycji pudełka :)




W pudełku znalazło się 5 kosmetyków pełnowymiarowych oraz 5 miniaturek.

AVEBIO - Woda lawendowa (pełnowymiarowy produkt). Jeszcze nigdy nie używałam wody lawendowej, jednak tyle dobrego o niej czytałam, że z przeogromną chęcią przetestuję ją.  Polecana jest mieszanej cerze i tłustej, a ja właśnie taką mam. Za zadanie ma nie tylko odświeżyć cerę, ale także wyregulować wydzielanie sebum, zadziałać przeciwzapalnie.
Skład ma w pełni naturalny. Zapowiada się świetnie. Cieszę się, że to właśnie na nią trafiłam.


BIOOLEO - Sól do kąpieli Złoto Egiptu (próbka). Niewielka saszetka z żółtą solą, która pachnie bardzo egzotycznie. Ciekawy zapach, który na pewno pomoże się zrelaksować. Próbka niewielka, jednak wystarczy do kąpieli stópek :)


SHEFOOT Kuracja wzmacniająca odżywianie paznokci, skórek i skóry stóp 50 ml (produkt pełnowymiarowy). Po raz kolejny mam okazję poznać kolejną nowość marki Shefoot. Kuracja zapowiada się ciekawie, jednak przetestuje ją moja mama. Mam nadzieję, że się świetnie sprawdzi, tak jak inne kosmetyki tej marki.


PILOMAX - Szampon codzienny do włosów farbowanych jasnych (produkt pełnowymiarowy). Żałuję, że trafiła mi się wersja do jasnych włosów. Miałam już próbkę szamponu do ciemnych włosów i sprawdził się genialnie wręcz. Mimo tego będę go używać, akurat będę potrzebowała delikatnego szamponu do keratynowym prostowaniu włosów. Nie ma on w składzie SLS, ani innych silnych detergentów. Powinien się dobrze sprawdzić, tak jak wersja do ciemnych.


-417 Regenerująca maska z błotem Morza Martwego (pełnowymiarowy produkt o wartości aż 476 zł / 50 ml). Absolutny HIT pudełka, którego jestem ogromnie ciekawa. Kosmetyki marki -417 świetnie się u mnie sprawdzają. Miałam już szampon do włosów i żel do mycia twarzy, które mnie zachwyciły swoim działaniem. Choć ceny są bardzo wysokie to jednak trzeba przyznać, że kosmetyki sprawdzają się w 100% i wszelkie obietnice producenta zostają spełnione (a to rzadkość). Oby i maseczka okazała się prawdziwym hitem. Jeszcze nie zdążyłam jej użyć, ale będę to nadrabiać wkrótce.


 O'HERBAL Płyn micelarny do cery wrażliwej (pełnowymiarowy produkt). Nie raz już na blogu recenzowałam kosmetyki tej marki, lubię je i jeszcze nie trafiłam na bubla. Liczę, że i ten płyn dobrze się sprawdzi... choć czytając jego recenzje jestem o tym przekonana.


NEAUTY MINERALS Podkład kryjący (miniatura 2 g). Czytelniczki mojego bloga wiedzą, że jest to mój absolutny numer 1 wśród podkładów mineralnych. Świetnie kryje, a przy tym nadaje niezwykle naturalny efekt. Nie warzy się, idealnie współgra z moją mieszaną cerą. Niezwykle wydajny, niedrogi. Jakby było mało zalet to ma oczywiście w pełni naturalny, minimalistyczny, mineralny skład. Więcej przeczytacie w recenzji TUTAJ.


RADICAL Med - Szampon  przeciw wypadaniu włosów (miniatura). Miałam już okazję go przetestować, bodajże w jednym z  ShinyBox'ów znalazła się taka sama miniatura. Wydajny, dobrze pieniący się szampon, który nie tylko oczyszcza, ale jest niezwykłym pomocnikiem w walce o bujną czuprynę. Sprawdza się, więc cieszę się, że  po raz kolejny mogę go używać. Na pełnowymiarowe opakowanie na pewno wkrótce się skuszę (jak tylko zużyję obecne zapasy).


Na sam koniec 2 próbki z nowościami Białego Jelenia z serii Organic Natura: koncentrat pod oczy oraz koncentrat do twarzy. Nie sprawdzałam jeszcze składów tych kosmetyków, jednak ogromnie jestem ich ciekawa. Ubolewam, że nie są to pełnowymiarowe opakowania, ale może następnym razem? ;)



Świetna zawartość 6 edycji! Oczywiście najbardziej ciekawa jestem maski -417, która zdecydowanie jest najmocniejszym ogniwem tej edycji. Podobnie cieszy mnie woda lawendowa Avebio, ale i pozostałe kosmetyki chętnie przetestuję.

Pudełko kosztuje 119 zł, dostępne jest na stronie Inspiredby.pl.
Obecnie trwa promocja, wpisując kod: MAMA otrzymacie rabat w wysokości 10 zł.

Jak Wam się podoba VI edycja Inspired By Naturalnie Piękna?

5 komentarzy:

  1. maska to największy hit tego zestawu, mam nadzieję, że okaże się fenomenalnym kosmetykiem

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się zawartość

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zestaw, chyba maska jest najciekawsza w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna zawartość pudełka :) Jestem ciekawa jak sprawdzą się koncentraty Biały Jeleń.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...