środa, 13 listopada 2019

SENSIQUE Sensitive Skin - Eyebrow Pencil - Kredki do brwi

Swego czasu do makijażu brwi używałam tylko cieni, kredek unikałam, ponieważ kompletnie nie wychodził mi nimi makijaż. Jednak jak tylko pojawiły się kredki Sensique Sensitive Skin postanowiłam dać im szansę. Przyznaję też, że kluczowym elementem była tu także szczoteczka, która jest wraz z kredką.



Z jednej strony mamy kredkę, z drugiej niewielką szczoteczkę, z pomocą której możemy wyczesać nadmiar produktu, rozetrzeć i nadać im kształt.

Kredka ma idealną konsystencję, nie jest zbyt twarda, ani też zbyt miękka. Bardzo dobrze napigmentowana. Niezwykle prosta w użyciu i idealnie sprawdzająca się w codziennym makijażu. Nie sądziłam, że tak bardzo polubię taką formę kosmetyku do makijażu brwi.
Trwałość jest świetna, od momentu aplikacji aż do demakijażu brwi pozostają w niezmienionej formie i w tak samo intensywnym odcieniu.


Dostępne są 4 kolory, jednak są tak zbliżone kolorystycznie do siebie i tak podobne, że mimo, że używam 3 odcieni na zmianę to nie zauważam między nimi aż takiej różnicy. Co zresztą nawet jest widoczne na swatchu wyżej. Nie używam tylko odcienia Blond, pozostałe idealnie mi pasują.
201 oraz 202 są w delikatnie cieplejszej tonacji, zaś 203 i 204 chłodnej.

Trzeba je temperować, nie są wysuwane. Nie łamią się ani nie kruszą podczas temperowania, zawsze pozostają idealnie ostre (używam zwyczajnej temperówki z Golden Rose).

Wydajność jest bardzo dobra, mimo wydawałoby się małej pojemności - 1 g.


Kredki dostępne są w Drogeriach Natura w cenie 11,99 zł (obecnie w promocji za 9,99 zł).

Używacie kredek do makijażu brwi?

6 komentarzy:

  1. Lubię kredki do brwi, najczęściej sięgam po tego typu produkty z Wibo, ale może wypróbuję te. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarza mi się czasami sięgnąć po kredkę zamiast pomady, natomiast tych jeszcze nie widziałam. Kolory wyglądają ładnie, zainteresuję się przy następnej wizycie w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory :) do gustu przypadł mi 201 i 202 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobaja mi sie ich odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Taupe i jestem bardzo zadowolona, idealny odcień bez ciepłych tonów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...