czwartek, 29 sierpnia 2019

BeGLOSSY - Gorączka Złota (sierpień 2019)

Ostatnie wakacyjne pudełko BeGlossy już trafiło w moje ręce. W tym miesiącu troszkę później niż zwykle. W pudełku iście złocista zawartość, ale taka właśnie jest tematyka obecnej edycji - Złota gorączka.


Pudełko po brzegi wypełnione kosmetykami pełnowymiarowymi:


Jedyny kosmetyk do makijażu w obecnej edycji to paleta rozświetlaczy marki Revers Cosmetics (14,99 zł / 12,5 g). Bardzo ładnie prezentująca się paleta skrywająca 3 odcienie rozświetlaczy - biały perłowy, delikatny róż oraz szampański beż. Zapowiada się bardzo fajnie, już miałam wcześniej pojedynczy rozświetlacz marki Revers, który świetnie się u mnie sprawdził. Oby i ten był równie rewelacyjny. Moda na mocne rozświetlenie nie przemija, co mi się bardzo podoba. To jeden z trendów w makijażu, który ubóstwiam i mam nadzieję, że pozostanie na długo.



Tołpa Dermo Face Sebio (9,99 zł / 25 ml) to produkt, który był także w poprzedniej edycji. BeGlossy w ramach rekompensaty za to, że umieściło produkt w saszetce a nie w tubce dodała w tym miesiącu go ponownie (3 podwójne saszetki).
Mnie ten produkt nie zachwycił, jak na żel za bardzo się maże po twarzy, jako peeling ma za duże i za mało drobinek, a jako maska mnie podrażniało. Także te saszetki podaruję komuś z mniej wrażliwą cerą.


AA Golden Ceramides Odżywczy krem wygładzający pod oczy (27 zł / 30 ml). Produkt, który bardzo mnie ucieszył. Dawno nie używałam nowości wśród kremów pod oczy, a ten krem zapowiada się bardzo dobrze. W tej serii zainspirowano się działaniem zabiegu sonoforezy kosmetycznej. Bogaty skład z ceramidami, złotem 24k, oligopeptydów i neomatrycy kwasu hialuronowego z pewnością kompleksowo zadbają o delikatną skórę pod oczami.
Ładne, złote opakowanie dodatkowo umili codzienną pielęgnację :)


Efektima Gold Peel-Off Maska do twarzy (2,99 zł). Uwielbiam wszelkie maski i maseczki w pudełkach. A takiego złotego cuda jeszcze nie używałam. Maseczek z Efektimy przetestowałam już sporo, większość asortymentu tej marki i każda dobrze się u mnie sprawdzała. Chętnie więc przetestuję 'peel-off'. Po ostatnich kiepskich dniach mojej cery przyda się dawka wygładzenia i odświeżenia, a to właśnie obiecuje producent.

Dr. Severin Balsam do ciała dla kobiet (43 zł / 30 ml). Balsam dedykowany dla kobiet najbardziej mnie zaciekawił wśród kosmetyków pielęgnacyjnych tej edycji. Zastanowiło mnie czym się wyróżnia spośród innych. Producent zapewnia o jego działaniu antybakteryjnym, kojącym i regenerującym po depilacji. Ma także chronić przed zaczerwienieniami i stanem zapalnym.
Mam ogromną nadzieję, że te obietnice zostaną spełnione. Mam bardzo wrażliwą skórę i zdecydowanie przyda się jej tego typu balsam. Sprawdzę to wnikliwie. Cena tego maleństwa jest wysoka, więc będę bezlitosna w końcowej opinii :)


FA Island Vibes Hawaii Love Myjący peeling do ciała (13,99 zł / 200 ml). Od ponad roku jestem wielką fanką kosmetyków FA. Rok temu dzięki beGlossy poznałam cudowny antyperspirant, który do dziś kupuję regularnie w hurtowej ilości. Sprawdza się rewelacyjnie i co ważne kosztuje ok 6 zł.
Chętnie więc testuję kolejne nowości tej marki. Peelingu Havaii Love jeszcze nie używałam, ale pachnie obłędnie. Zapach jest cukierkowy, słodziutki, ale ze świeżą kwiatową nutą. Uwielbiany ananas z pewnością umili mi codzienny prysznic.


L'Biotica Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów (17,90 zł / 150 ml).
Olej arganowy czyli złoto Maroka w połączeniu 24k złota? Z takim połączeniem jeszcze nie miałam do czynienia, a już na pewno nie w maseczce do włosów. Aż chciałoby się zacytować: "Marian, tu jest jakby luksusowo" :))
Po lecie moje włosy są okropnie przesuszone, więc do testów przystępuję niezwłocznie, jeszcze dziś. Duża dawka nawilżenia, odżywienia i regeneracji z pewnością się im przyda.
A czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tej maski.


Sierpniowa edycja BeGlossy bardzo mi się podoba. Same ciekawe kosmetyki, które przydadzą się na ostatnie letnie dni, aby zadbać o cerę, skórę i włosy, a i coś dla rozświetlenia opalonej skóry się znalazło.

A Wam podoba się "Gorączka Złota" BeGlossy?
Jakie chcielibyście kosmetyki w kolejnej, wrześniowej edycji? Może spełnią nasze kosmetyczne życzenia? :)

2 komentarze:

  1. Mnie rowniez podoba sie zawartosc tego sierpniowego pudelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty, ja się nie zawiodłam ani trochę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...