wtorek, 4 czerwca 2019

SHINYBOX - Step Into The Beauty (maj 2019)

Choć mamy już piękny czerwiec to dziś nadszedł na prezentację majowej edycji ShinyBox.
Zawartość w tym miesiącu bardzo mi się spodobała. W pudełku znalazło się kilka bardzo fajnych kosmetyków. Cóż takiego mamy w środku?



BELL Hypoalergiczny trójkolorowy cień do powiek (13,99 zł)
Bardzo ładne potrójne cienie do powiek w nudziakowych, delikatnych kolorach idealnych na co dzień. Prezentują się ślicznie i już nie mogę się doczekać aż coś nimi zmaluję.
NATURATIV Olejek rozświetlający (89 zł / 100 ml)
Olejek doskonale znam już od 1,5 roku. Prawdziwe cudeńko, które przepięknie rozświetla wybrane partie ciała, a przy okazji idealnie nawilża ciało.
Miniaturka z pewnością mi się przyda.
MARA NATURALS Żel do mycia ciała i włosów (60 zł / 200 ml)
Miniatura uniwersalnego żelu, marki której dotąd nie miałam okazji poznać. Podróżna wielkość, więc z pewnością zabiorę ze sobą na wakacje. Skład bardzo fajny, żel został wzbogacony witaminą B5 oraz olejem arganowym i licznymi ekstraktami.


VIANEK Łagodzący tonik-mgiełka do twarzy (20,99 zł / 150 ml)
Kolejny kosmetyk, który doskonale znam. Recenzja jest już na blogu od roku TUTAJ. Uwielbiam wszystkie toniki Vianek w sprayu, trzymam je w lodówce cały rok, latem cudownie orzeźwiają skórę (nie tylko twarzy), ale też ładnie domyka pory i łagodzi skórę (np. po peelingu).
MYDLARNIA CZTERY SZPAKI Szampon w kostce (32 zł / 75 g)
Kosmetyk, który najbardziej mnie ciekawi. Pamiętam jak kilka lat temu odkryłam markę Lush, wtedy tylko ona miała szampony w kostce, ale nigdy nie udało się ich dorwać. Cieszę się, że tym razem będzie okazja do przetestowania. Pachnie obłędnie!


SILCARE Cukrowy peeling do ust (25 zł)
BIELENDA Balsam do ust Ponętna śliwka (8,94 zł / 10 g)
Dwa pachnące, owocowe kosmetyki do ust. Cukrowy peeling do ust Silcare, który wygładzi usta oraz  nawilżający balsam do ust Bielenda.
Aromatyczne, ładnie pachnące, idealne zapachy na lato.
Jak dotąd żaden peeling do ust nie przebił hitu marki Lush, ciekawa jestem czy ten z Silcare się sprawdzi?


Dodatkowe 2 kosmetyki, które otrzymały Ambasadorki:
ORIENTANA Naturalny olejek do ciała imbir i trawa cytrynowa (42,90 zł)
Olejek choć jeszcze zapakowany to swoim zapachem zdążył mnie już zachwycić, całe pudełko pachniało nim. Uwielbiam zapach trawy cytrynowej i równie pięknie aromatycznego imbiru. Olejki pokochałam w sumie niedawno, a odkąd używam chińskich baniek to używam ich w końcu regularnie. Bardzo ciekawa jestem tego olejku i chętnie będę testowała.

LR HEALTH & BEAUTY Maseczka bąbelkowa do detoksu i nawilżania twarzy (72,90 zł)
Pamiętam jak po pierwszym użyciu bąbelkowej maseczki (innej marki) pomyślałam 'nigdy więcej'. Te łaskotanie bąbelków doprowadzało mnie do szału. Jednak dałam im jeszcze szanse i z czasem polubiłam. Zobaczymy czy polubię tą maseczkę. Cena wysoka, ale zapewne efekt końcowy jest tego wart. Przekonam się :)


I jak Wam się podoba majowa edycja ShinyBox?


11 komentarzy:

  1. też już mam ten box, tym razem zawartość jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo uzytkowa dla mnie zawartosc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I powiem tak..Do tej pory - ostatnie 2-3 pudełka były raczej skromne i nie zachwycały swoją zawartością. To co wczoraj znalazłam w moim Shiny Boxie uradowało mnie autentycznie. I szampon w kostce który już od dawna chciałam wypróbować, i ta maseczka bąblująca jako nowość, olejek Orientana znam ale też się cieszę z tego kosmetyku..ale najwięcej radości sprawił mi olejek z drobinkami Naturativ. Przymierzałam się do niego już od dłuższego czasu i mam możliwość teraz wypróbowania mini wersji i podjęcia decyzji o kupnie pełnowymiarowego kosmetyku ( lubię takie olejki z drobinkami: miałam Nuxe i Isadorę i były bardzo fajne ).

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo zadowolone z tego pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty, jeszcze żaden mi nie znany. Szampon w kostce muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon w kostce wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Złodziejska firma ! Bierze z góry pieniądze zS subskrypcje i nie wysyła pudełek . Dotychczas nie otrzymałam czerwcowego . Firma milczy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie dostaniesz. Ogłosili przecież upadłość, zajrzyj na ich profil na Facebooku.

      Usuń
  8. Dzięki za info . Nie znalazłam oficjalnej wiadomości , a na messendzer tez milczeli .?A co ze zwrotem pieniędzy zapłaconych z góry ? Coś wiadomo ? Przepadły ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj komentarze na Facebooku, tam dziewczyny pisały jak można ewentualnie odzyskać pieniądze.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...