piątek, 19 kwietnia 2019

beGLOSSY - Flower Bloom (kwiecień 2019)

Witajcie w ten przepiękny, wiosenny dzień. Właśnie doszło do mnie pudełko z kwietniową edycją beGLOSSY 'Flower Bloom'. Już sama pogoda za oknem niesamowicie poprawiła mi humor, ale pudełko.... Istna bajka! Zresztą zobaczcie sami co znalazło się w środku :)




Już po otwarciu pudełka poczułam prawdziwie kwiecisty aromat, a to za sprawą wody perfumowanej BI-ES z linii Blossom Collection (29 zł / 100 ml). Niestety mój flakon przy szyjce jakby się odkleił i niestety 3/4 zawartości pochłonął kartonik. Trafił mi się zapach w zielonym opakowaniu - Blossom Meadow. Ładny, bardzo świeży zapach, kwiatowy, lekko hmmm 'łodygowy'. Typowo zielony zapach świeżo ściętych kwiatów. Póki co mi się podoba, idealny na wiosnę. Zobaczymy jak z trwałością i rozwijaniem się na skórze. Bardzo jestem ciekawa też pozostałych 3 wariantów perfum z linii Blossom Collection.


Maseczka ujędrniająca BIOTANIQE (7,99 zł) już długi czas mnie ciekawiła, więc cieszę się, że będę mogła ją przetestować. Linię Korean Beauty powoli poznaję i jak dotąd kosmetyki świetnie się u mnie sprawdzają (szczególnie serum). Mała dawka ujędrnienia skóry twarzy z pewnością się przyda. Jeszcze dziś ją użyję na pewno.


Do paznokci znalazło się odżywcze serum marki SKRZYPOVITA PRO (18 zł / 7 ml). Bardzo długi czas nie używałam tego typu produktów do paznokci. W ostatnich miesiącach używałam głównie suplementów, ale tego typu produkt będzie świetnym uzupełnieniem kuracji wzmacniającej paznokcie. Szczególnie, że regularnie od kilku już lat używam lakierów hybrydowych.

A w temacie suplementów w pudełku znalazła się jedna ampułka Este Synergy ZDROVIT (90 zł / 28 ampułek). Już wypiłam i muszę przyznać, że w smaku niesamowicie pyszny. Jak domowy, malinowy sok. Nie jest jednak przesłodzony, smaczny, lekko kwaskowaty. Bogaty skład, oprócz kolagenu zawiera kwas hialuronowy oraz witaminy, cynk i biotynę. Świetna mieszanka na piękną cerę, włosy i paznokcie.


COSNATURE NATURKOSMETIK naturalny krem na dzień DETOX z zieloną herbatą (29 zł / 50 ml). Markę Cosnatura miałam okazję już poznać, jednak używałam głównie tylko kosmetyków do włosów. Dobrze się sprawdzały, więc tym bardziej ciekawa jestem jak sprawdzi się krem do twarzy. Skład ma bardzo fajny, m.in. znalazł się ekstrakt z zielonej herbaty i witamina E, które mają zapewnić promienną, elastyczną, ujędrnioną skórę pełną witalności.

DUETUS Peeling do twarzy  (24,90 zł / 75 ml). Wielbię wręcz wszelkie peelingi, więc tym bardziej się cieszę, że w pudełku trafił się peeling drobnoziarnisty marki Duetus (był to jeden z produktów wymiennych). Świetna marka, która ma bardzo dobrej jakości kosmetyki z dobrymi składami. Tego peelingu jeszcze nie miałam. Na pewno z ogromną przyjemnością przetestuję.


Na sam koniec 2 miniaturki marki ROGE CAVAILLES (krem pod prysznic z masłem shea i magnolią 29 zł / 250 ml oraz delikatny płyn do higieny intymnej 26 zł / 200 ml). Nieznana mi marka kosmetyków, ale chętnie sprawdzę :)
Znalazł się także kod na 50 zł (przy zakupach za minimum 100 zł) - KUPON50.


I jak Wam się podoba kwietniowa edycja beGLOSSY 'Flower Bloom'?
Ja jestem zachwycona! Najlepsza edycja tego roku. Wszystkie kosmetyki przetestuję i zużyję z ogromną przyjemnością.

6 komentarzy:

  1. bardzo fajny box, ja mam cały pakiet perfum bi.es, są supere

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pudełko się różni trochę i uważam że udało im się trafić:)Jedynie nie wiem czy wypiję suplement. Ogólnie nie używam suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się zawartość tego pudełka! Kurcze, no trzeba przyznać, że ostatnie wersje Be Glossy! biją konkurencję na głowę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...