czwartek, 20 września 2018

KOBO PROFESSIONAL - Ultra Matte Lipstick - Długotrwałe matowe pomadki

Mam wrażenie, że moda na pomadki matowe nigdy nie przeminie. Ich trwałość i komfort noszenia są tutaj kluczowym czynnikiem. Nie mają sobie równych.
Dzisiaj pokażę Wam najtrwalsze pomadki z oferty Kobo Professional: Ultra Matte Lipstick.


Z tego co przeczytałam na Instagramie jest to wersja limitowana, jednak na stronie tej informacji nie znalazłam i mam nadzieję, że jednak pozostaną one w stałej ofercie.

Pomadki mają pojemność 10 ml, kosztują 16,99 zł w regularnej cenie.
Cała kolekcja składa się z 6 kolorów, ja posiadam 4 z nich (nie mam tylko czerwieni '206' oraz ciemnego brązu '202'). Wszystkie kolory zdecydowanie należą do tych mocno uniwersalnych, zarówno na co dzień delikatne odcienie jak 201 i 204, jak i te, pełnych wyrazistości i głębi koloru - 203 i 205. Gdy tylko się pojawiły, wiedziałam, że będą moje.


Pomadki zamknięte są w tradycyjnych już plastikowych opakowaniach z dużym, lecz wygodnym aplikatorem.
Konsystencja nie jest całkowicie płynna, delikatnie rzadka, aczkolwiek kremowo-żelowa. Aplikacja niezwykle prosta, nic się nie wylewa poza kontur ust. Pomadka pozostaje na miejscu. Zastyga bardzo szybka, chwila kilkunastu sekund i mamy piękny, trwały efekt na kilka, a nawet kilkanaście godzin.


W kwestii aplikacji muszę dodać, że najlepszy efekt (oraz później komfort noszenia) jest, jeśli zdejmiemy praktycznie cały nadmiar pomadki z aplikatora zanim zaczniemy ją nakładać na usta.
Pigmentacja jest fenomenalna, także o intensywność koloru nie trzeba się obawiać. Minimalna ilość produktu zapewnia 100% krycie, nic nie przebija.
Niestety za duża ilość sprawia, że pomadka mimo, że zastygnie to delikatnie się lepi, ale to nie koniec, ponieważ później przez cały dzień czuć mocno pomadkę na ustach. A nie o to przecież chodzi.
Mniejsza ilość produktu jednak sprawdza się w 100%. Mamy piękne, matowe wykończenie. Nie czuć jej na ustach, można zapomnieć o pomadce. Lekka i komfortowa w noszeniu.
Trwałość jest od 5 do nawet 12 godzin, zależy od tego co jemy, pijemy itp. Wiadomo, że przy tłustych potrawach szybciej zniknie, ale na pewno nie całkowicie.
To najtrwalsze pomadki jakie znam z oferty Kobo Professional.



Pomadki te bardzo przypominają mi swoją konsystencją, komfortem noszenia i trwałością te z Colourpop, także jeżeli macie w planach sprowadzać z USA to najlepiej przetestujcie najpierw Ultra Matte Lipstick od Kobo Professional. Cenowo w momencie zakupu wychodzą podobnie, jednak wiadomo, że sprowadzając z USA dochodzi jeszcze dużo kosztów.
Nasze polskie produkty naprawdę nie odbiegają jakością od światowych hitów kosmetycznych.


Pomadki dostępne są w Drogeriach Natura, stacjonarnie oraz online.

Macie w swojej kolekcji którąś z pomadek Ultra Matte Lips? Jak się u Was sprawdzają te pomadki?

8 komentarzy:

  1. mam dwa pierwsze kolory plus czerwień, uwielbiam te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory - jeśli zdjęcia w całości oddają kolorystykę pomadek, to skusze się na 203- już od dawna szuzkam czegos takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle ze skusi mnie kolorek 203 bardzo taki moj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. KOBO nareszcie ma prawdziwie matowe pomadki i jeszcze baaardzo długotrwałe (ok, były już wcześniej matowe z szafy pro)
    Mam wszystkie kolory z tej serii, zrobiłam im już nawet swatche na ustach, czas już by było napisać post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden, ale kolor mi się nie podoba, więc może dlatego się trochę zraziłam. Twoje są o niebo lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kolory robią wrażenie, ale dla mnie są zbyt wyraziste:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...