piątek, 31 sierpnia 2018

SHINYBOX - Hippieness (SIERPIEŃ 2018)

Ubolewam bardzo, że wakacje dobiegły końca, ale taka kolej rzeczy. W ostatni dzień sierpnia czas na prezentację ostatniej edycji Shinybox 'Hippieness'.




O'HERBAL Balsam do ciała (22,49 zł / 500 ml)
Balsam O'Herbal bardzo dobrze znam, to jeden z moich ulubionych. Świetnie nawilża i wygładza skórę, a przy tym jest bardzo lekki. Ślicznie pachnie. Recenzja innego balsamu z tej serii była na blogu także zapraszam. Pod względem właściwości wersja lawendowa jest identyczna z innymi.

NOVEX Maska z keratyną (15 zł / 210g)
Kolejna maseczka Novex w pudełku Shinybox. Polubiłam poprzednie wersja, dobrze sprawdzają się na moich włosach, dlatego też chętnie przetestuję tą z keratyną. 


SHEEFOOT Domowe SPA dla stóp (5,31 zł / 16 ml)
Maskę z peelingiem od Shefoot znam, była już w którymś pudełku. Lubię ten saszetkowy duet, zresztą wszystkie kosmetyki tej marki świetnie się u mnie sprawdzają i używam ich na co dzień.
W pudełku znalazła się także próbka żelu kojącego na zmęczone nogi i stopy.

UNANI Jedwabiste mleczko do ciała z drobinkami (43 zł / 60 ml)
Markę Unani po raz pierwszy spotkałam właśnie tutaj, w pudełku Shinybox. Chętnie więc przetestuję jedwabiste mleczko do ciała z drobinkami. Zapewne pięknie podkreśli letnią opaleniznę.


FOODS BY ANN Smoothie bowl (4,29 zł / szt.)
Uwielbiam zdrowe, smakowite dodatki w pudełkach. Nie samymi kosmetykami w końcu człowiek żyje :) Smoothie byłam bardzo ciekawa i moja ciekawość została zaspokojona. Choć początkowo myślałam, że produkt który zalewa się 60 ml nie nasyci mnie to jednak w zupełności mi wystarczył. Bardzo słodkie smoothie, które w 100% zaspokoiło mój 'głód na słodkie'. Bardzo smaczne! Z pewnością zamówię zapas. Tym bardziej, że nadal trwam w 'fit' diecie.

EKAMEDICA Olej arganowy (38 zł / 100 ml)
Olej arganowy, który można zarówno używać do celów kosmetycznych na twarz, ciało czy włosy, jak i spożywać od wewnątrz. Oczywiście będę go piła, codziennie na czczo. Zawsze z początkiem jesieni zaczynam kurację olejami, także i teraz tak będzie. Polecam i Wam!


BIOTANIQUE Multi BioMask (1,79 zł / 2 x 4 ml)
Niedroga maseczka Biotanique, ale już wiem, że świetnie się sprawdza. Opowiem o niej na blogu wkrótce! :)

DERMAGLIN Maska pielęgnująca z zieloną glinką kambryjską (6,99 zł / 20 g)
Kolejna maseczka, ale one są u mnie zawsze bardzo mile widziane. Skład maseczki Dermaglin jest fantastyczny, krótki i naturalny. Jeszcze jej nie używałam, ale w weekend to nadrobię i o niej na pewno także pojawi się post. Przyda się mojej cerze dawka porządnego, glinkowego oczyszczenia i odżywienia.


BEAUTY DAYS Zaproszenie na Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne (30 zł)
Na koniec zaproszenie dla 2 osób na targi, ale dla mnie to nieprzydatny dodatek.


Podsumowując pudełko: podoba mi się zawartość, wszystkie kosmetyki chętnie zużyję, przetestuję, poznam nowości dzięki niemu, ale także wrócę do 'starych' ulubieńców. 
Jest OK, jednak mam nadzieję, że w kolejnych edycjach będą jeszcze bardziej zróżnicowane produkty i w większych pojemnościach.

A Wam jak się podoba sierpniowa edycja Shinybox?

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...