niedziela, 24 czerwca 2018

Paleta magnetyczna z Aliexpress - najlepsza z najlepszych :)

Cześć! Na początku przepraszam za opóźnienie z tym postem, ale już nadrabiam! Paletą magnetyczną z Aliexpress kusiłam Was już na Instagramie kilkukrotnie, dzisiaj ją w końcu pokażę z bliska na blogu. Początkowo zachwyciła mnie tylko swoim wyglądem, później dodatkowo świetną jakością, dlatego jeżeli zamierzacie kupić paletę magnetyczną to koniecznie zobaczcie tą ślicznotę.




Paleta ta jest najpiękniejszą paletą jaką kiedykolwiek widziałam! Cudowna, nie tylko duochromowa, mieni się od złota, zieleni po róż, fiolet i odcienie niebieskiego. Prawdziwe cudeńko, które cieszy moje oczy każdego dnia.

Wykonanie jest w 100% perfekcyjne, paleta nie ma żadnych, najmniejszych niedociągnięć. Brzegi są idealnie posklejane, nie ma nigdzie śladów kleju (zresztą popatrzcie na zdjęcia). Magnes trzyma idealnie z każdej strony, co ważne mocno... I mocno trzyma samą paletę (nie otworzy się przypadkowo), ale i cienie w środku leżą na fajnej, magnesowej podkładce (także nie wypadną, trzyma się wszystko porządnie).
Pod tym względem paleta dorównuje drogim paletom magnetycznym Z-Palette, ta jednak jest ok. 6 razy tańsza.


W palecie mieści się 18 sztuk standardowej wielkości wkładów - w mojej są cienie do powiek My Secret z palet 'Natural Beauty'. Spokojnie tyle samo cieni wejdzie innych marek, np. Makeup Geek, Kobo Professional itp.




Używam ją 4 miesiące i póki co wciąż prezentuje się jak nowa, zresztą na zdjęciach to widać, robione były niespełna tydzień przed napisaniem tej recenzji.  Żadnych rys, odgnieceń, a wcale jej nie oszczędzam szczególnie.

Zamawiając ją sądziłam, że nie będzie to produkt najwyższej jakości, ale uznałam, że ze względu na sam wygląd spróbuję... I absolutnie nie żałuję. Ba! Zamówię jeszcze na pewno nie raz, niech no mi tylko braknie miejsca :)) Jak widać, jeszcze nie do końca ją zapełniłam.

Jakość jest na najwyższym poziomie, jeśli tylko nie zależy Wam na 'okienku' z przodu i podglądzie cieni to nie ma sensu przepłacać za Z-Palette (choć także polecam te palety).
W sprzedaży jest jeszcze mniejsza wersja na 9 cieni.



Paleta kosztuje niespełna 20 zł, zamówiłam ją na ALIEXPRESS (doszła w niespełna 3 tygodnie). Tutaj znajdziecie także mniejszą wersję za ok 13 zł.

Jak Wam się podoba? Ja jestem w niej absolutnie zakochana. Cieszę się, że oprócz wyglądu jest solidnie wykonana.

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...