poniedziałek, 25 czerwca 2018

FACELLE - Rozgrzewające plastry menstruacyjne, płyn do higieny intymnej 'Fresh', chusteczki do higieny intymnej, wkładki higieniczne

Zaopatrując się dzisiaj w Rossmannie w ulubione kosmetyki do higieny intymnej przypomniałam sobie, że jeszcze nie opisywałam na blogu produktów Facelle. Aktualnie są w promocji, więc polecę Wam kilka moich ulubieńców, które kosztują w większości ok 5 zł (a nawet mniej).





ROZGRZEWAJĄCE PLASTRY MENSTRUACYJNE

"Rozgrzewanie to prosty i skuteczny sposób łagodzenia bólu. Ciepło powoduje rozkurczanie mięśni gładkich brzucha, relaksuje i przynosi ulgę. Plastry przynoszą ukojenie już po 30 minutach od momentu ich przyklejenia, a działają nawet do 8 godzin. Są nie tylko łatwe w użyciu, ale również dyskretne, skuteczne i bezpieczne dla skóry. Cena: 8,99zł / 2 szt."


Plastry te pojawiły się w sprzedaży rok temu. Ogromnie byłam ich ciekawa, nastawiona byłam pozytywnie, ponieważ często używałam wcześniej termofora w rozgrzewającej i przeciwbólowej roli.

W opakowaniu mamy 2 szczelnie zamknięte saszetki, w każdej z nich znajduje się jeden plaster.
Są one dość duże, sztywne, jednak całkiem komfortowe w noszeniu (to taki duży plaster wypełniony czymś co przypomina zioła - nie wnikałam jednak bardziej szczegółowo, ani nie rozcinałam ich). Ja naklejałam je bezpośrednio na brzuch, można jednak także na bieliznę (ale wtedy nie będą się trzymać tak długo - a warto wykorzystać całe ich możliwości). Rozgrzewają, jednak nie w taki 'piekący' sposób, a delikatnie jakby ktoś położył ciepłą rękę na nasz brzuch. Ciepło co ważne naprawdę utrzymuje się te kilka godzin (ok 8-9). Nawet jeśli zapomnimy o plastrze to z każdym ruchem jakby przypomina on o sobie wydzielając dawkę ciepła. Przyjemne bardzo, jednak czy faktycznie działają przeciwbólowo? Tak! Zużyłam już kilkanaście opakowań przez prawie rok odkąd są w Rossmannie i naprawdę się sprawdzają. Jeśli tylko je miałam to nie sięgałam po tabletki przeciwbólowe, nie były potrzebne (a to ogromna ulga dla żołądka!).

Świetny produkt, który doceniają wszystkie kobiety z mojego otoczenia.


PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ 'FRESH'
"Płyn do higieny intymnej w nowej odsłonie. Przepiękny, marynarski wzór i wygodna pompka na pewno sprawią, że ten kosmetyk na długo zagości w Twojej łazience. Ostatecznie zawsze jest fajniej kiedy kosmetyki są nie tylko skuteczne i mają odpowiednie składniki, ale że są też estetyczne. Płyn, poza oczywistymi zaletami wizualnymi zwiera wyciąg z awokado, który działa nawilżająco i rumianku, który oczyszcza,  koi i łagodzi podrażnienia, a także regeneruje naskórek. Stężenie pH 4,2 jest odpowiednie dla potrzeb pielęgnacyjnych okolic intymnych. Cena: 5,99zl / 300 ml."


O płynach do higieny intymnej Facelle czytałam już dziesiątki jak nie setki pozytywnych opinii. Musiałam i ja w końcu go przetestować. Nie żałuję to naprawdę świetny i niedrogi żel. Za niespełna 6 zł mamy aż 300 ml żelu. Pachnie bardzo delikatnie, prawie niewyczuwalnie. Dobrze się pieni, jest niezwykle delikatny (nie zawiera mydła!). W składzie ma nie tylko kwas mlekowy, ale także wyciąg z awokado i rumianku. Nie wysusza delikatnej sfery intymnej, nie podrażnia w żaden sposób. Odświeża i oczyszcza, czyli robi to co powinien :) Nie dziwię się, że tak wiele kobiet go uwielbia.


CHUSTECZKI DO HIGIENY INTYMNEJ Z WYCIĄGIEM Z ALOESU I ZIELONEJ HERBATY
"Facelle chusteczki do higieny intymnej, opracowane zostały specjalnie do delikatnego mycia i pielęgnacji zewnętrznych obszarów strefy intymnej. Wartość pH od 4 do 5 jest dopasowana do strefy intymnej, przez co produkt nadaje się do codziennego mycia i pielęgnacji tego obszaru. Chusteczki zawierają naturalne wyciągi z aloesu, który działa kojąco i odświeżająco, z zielonej herbaty, która hamuje rozwój stanów zapalnych oraz rumianku łagodzącego stany zapalne i regenerującego naskórek. Zawierają także kwas mlekowy. Są idealne w czasie podróży. Cena 3,49 zł / 20 sztuk."



Chusteczki nie są moim typowym 'must-have', ale latem lubię mieć je w zapasie. Te z Facelle są jednymi z najtańszych, a przy tym najdelikatniejszymi jakiekolwiek miałam.
W opakowaniu znajduje się 20 chusteczek, które są bardzo dobrze nasączone. Podobnie jak płyn Facelle są niezwykle delikatne dla intymnych sfer, nie podrażniają, a nawet delikatnie nawilżają. Odświeżają. Sprawdzają się w 100%.

WKŁADKI DO HIGIENY INTYMNEJ 
"Wkładki higieniczne zapachowe 5 szt. W designerskim etui. Bardzo przydatny gadżet i podstawowe wyposażenie damskiej torebki. Cena: 5,39 zł."



Wkładki jak to wkładki! Są cieniutkie, ładnie przylegają do bielizny, a przy tym są niewyczuwalne i bardzo komfortowe w noszeniu. Ale... najlepsza jest tu puszka, którą używam na co dzień... Trzymam w niej mineralne cienie do powiek! Idealna jest na te 1 gramowe, np. z Annabelle Minerals czy Neauty Minerals, mieści się ich aż 12. Nareszcie te mini słoiczki nie plączą mi się w szufladzie.
Puszka na tyle mnie zauroczyła, że na pewno zaopatrzę się w jeszcze inne. Ta ze zdjęcia jest z zeszłego roku, ale i teraz są w sprzedaży piękne wzory (np. z uroczymi pingwinkami, kwiatami, gwiazdkami itp.).


Wyżej podawałam ceny regularne, obecnie jednak niektóre produkty są w promocji -
chusteczki w cenie 2,59 zł, płyn 4,79 zł.
Dostępne oczywiście tylko w Drogeriach Rossmann.

Lubicie produkty marki Facelle? Jak się u Was sprawdzają?

7 komentarzy:

  1. Te plastry mnie ciekawiły, ale nie wierzyłam w ich działanie. W sumie po Twojej recenzji, to mam ochotę je przetestować i kupię je przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty z Facelle ;) Te plastry to hit! Bardzo mi pomagają.. wiadomo kiedy ;) Płyn kupuję nałogowo ;)Tani, dobry, łatwo dostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem fanką produktów tej marki :) Są w rozsądnej cenie a ich jakość jest na prawdę dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też je bardzo lubię. Poza tym mam taką puszkę, chociaż nie akurat do wkładek. No ale tego plastra rozgrzewającego jeszcze nie widziałam - chociaż to dziwne, skoro tak długo są w rosku :) Muszę spóbować, bo np. no-spa na mnie nie działa w ogole... ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sobie kupić plastry rozgrzewające. ciepło niweluje napięcie mięśni, skórcze podczas okresu,

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawiłaś mnie tą firmą :) przy następnych zakupach w Rossmann na pewno zwrócę na nią uwagę, a na pewno na te plastry !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...