poniedziałek, 18 czerwca 2018

Małe domowe SPA - NATURATIV - Łagodząco-nawilżająca maska z BIOpudrem ryżowym

Nie zapomniałam o mojej blogowej, maseczkowej serii 'Małe domowe SPA'. W ostatnich dniach używałam samych algowych masek, które bardzo lubię w wiosenno-letnim okresie. Dzisiaj przybliżę Wam maskę łagodząco-nawilżającą marki NATURATIV (to jej debiut na moim blogu). Jak się sprawdziła?


Opakowanie proste, aż nadto :) Jednak przyjmijmy, że liczy się tylko wnętrze. A skrywa ono dużą ilość proszku. Ilość taka, że albo możemy użyć na twarz, szyję a nawet dekolt lub na 2 aplikacje na twarz. Moja wrodzona oszczędność zadecydowała, że wolę ją przetestować dwa razy na twarzy :)
Rozrabia się ją z łatwością oraz tak samo łatwo ściąga, warto dodać, że w 1 części. Uwielbiam za to maski algowe, nie trzeba ich spłukiwać, a ewentualne pozostałości na brzegach wystarczy zetrzeć zmoczonym wacikiem.
Maska delikatnie pachnie ryżem, przyjemny, niemęczący zapach.

Efekt? Niesamowicie gładka, aksamitna, przyjemna i miękka w dotyku skóra. Maska dobrze ją nawilża, co ważne dogłębnie. Efekt jest naprawdę odczuwalny przez kilka dni. Cera po jej użyciu nabrała blasku, koloryt został ujednolicony, a naczynka uspokojone.  Idealnie sprawdziła się na mojej mieszanej cerze z delikatnymi naczynkami, ale posiadaczki typowo naczynkowej cery, także ją pokochają za natychmiastowy efekt.
Jakby zalet było mało to maska świetnie też oczyszcza cerę oraz zmniejsza widoczność porów.

Bardzo ją polubiłam i na pewno będę do niej wracać, tym bardziej, że ma świetny naturalny, organiczny skład. A przy tym porównując do cen innych maseczek wypada całkiem przyzwoicie (18 zł za 30g saszetkę).

Idealnie sprawdza się jako 'maska bankietowa'. Jest delikatna, a efekt jest błyskawiczny. Idealnie przygotuję cerę na 'wielkie wyjścia' ;))

Znacie tą maskę? Lubicie kosmetyki marki Naturativ? Co polecacie szczególnie tej marki?

1 komentarz:

  1. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny środowy czerwcowy dzień i przyznam szczerze że bardzo lubię maseczki szczególnie te w płachcie z tą firmą nie miałam jeszcze nic do czynienia ale z racji tego iż jest napisane że to maska nawilżająca to chętnie bym przetestował a gdyż moja skóra bardzo ale to bardzo potrzebuje nawilżenia od kilku lat choruje na cukrzycę a cukrzyca powoduje że moja skóra jest sucha na wiór i ciągle Potrzebuje czegoś skutecznego co fajnie nawilża po rekomendacji chętnie po nią sięgnę Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego wieczoru oraz mnóstwo wspaniałych chwil w ciągu tygodnia Trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...