niedziela, 3 czerwca 2018

INSPIRED BY Naturalnie Piękna (edycja 12)

To już 12 edycja pudełka Inspired by Naturalnie Piękna! W tym miesiącu kompletnie o nim zapomniałam i kurier zaskoczył mnie nim. Czas zdecydowanie za szybko leci, szczególnie wiosną i latem...
A co w pudełku? Same pełnowymiarowe produkty, w dodatku nie tylko kosmetyki. Ciekawi jesteście?


Wszystkie produkty utrzymane są w czarno-różowej kolorystyce, co już na dobry początek mi się spodobało :)


BABO Tonik do twarzy przeciwzmarszczkowy (65 zł / 100 ml)
Marka Babo jest dla mnie totalną nowością, nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Spodobały mi się jednak ich opakowania z czarnymi, ciemnymi etykietami.
Bardzo się cieszę, że w pudełku znalazł się tonik przeciwzmarszczkowy, z ogromną chęcią go przetestuję. Na pewno za jakiś czas dam znać jak się sprawdził.



BLANK.MYDLARNIA Naturalny peeling (18 zł / 120 g)
Peeling w kostce pachnie bardzo ładnie. Niesamowicie subtelny, orzechowo-kremowy zapach zachęca do użycia. Jeszcze go nie zdążyłam użyć. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Dawno nie używałam peelingu w takiej formie.




GRINDAY Suplement diety Look Up (69,90 zł / 60 tabl / op.)
Suplement diety Look Up ucieszył mnie chyba najbardziej spośród wszystkich produktów jakie znalazły się w pudełku. Wiecie zapewne z innych recenzji, że często stosuję suplementy diety, szczególnie te wzmacniające włosy.  Ten zadba jednak nie tylko o włosy, ale także o cerę i paznokcie. W składzie ma mnóstwo cennych składników, także już go przyjmuję i wkrótce opiszę efekty.


GENTLE DAY Podpaski ekologiczne na dzień z paskiem anionowym (13 zł / 10 szt. / op.)
Podpasek nigdy jeszcze nie było w żadnym pudełku, jednak nieszczególnie mnie zdziwiły. Produkty Gentle Day znam z wszechobecnej promocji na Instagramie i Facebooku, jednak nie miałam jeszcze ich podpasek. Przydadzą się z pewnością. Są niezwykle cieniutkie i miękkie, w dodatku ekologiczne.



HULU BRUSHES Pędzel do brwi i eyelinera P44 (11,99 zł)
Kolejny produkt, który bardzo mnie ucieszył. Pędzle Hulu to nowość na rynku i mam na nie ogromną ochotę. Fajnie, że chociaż jeden pędzelek znalazł się w pudełku. Pędzli nigdy dość, a akurat nie miałam zapasowego pędzla do brwi :) Idealnie trafiony. Solidnie wykonany, włosie jest miękkie i przyjemne w dotyku, nie wypada. Mam nadzieję, że fajnie się sprawdzi (a jeśli tak to z pewnością powiększę kolekcję pędzli).



TNS Lakier hybrydowy (6.90 zł / 8 ml) oraz pilnik 'łódka' do paznokci o gradacji 180/240
Lakiery do paznokci coraz częściej pojawiają się w pudełkach i bardzo dobrze. Chętnie testuję nowe marki - a tej - TNS nie znałam.
Trafił mi się lakier nr 30, czyli neonowy, cukierkowy róż. Od razu chciałam go przetestować, ale niestety nie sprawdził się u mnie. Gęsty, a przy tym nieszczególnie dobrze napigmentowany. Nie umiem go ładnie i równomiernie nałożyć, wyszły mi jakieś fale :/ Jest za gęsty, nie samopoziomujący się. Na razie go odłożyłam, szkoda mi na czasu na niego.
Za to pilnik jest super!




12 edycja pudełka Inspired by Naturalnie Piękna bardzo mi się spodobała, dawno aż tyle produktów mi nie podeszło niemalże w 100%.
Bardzo jestem zadowolona, szczególnie z suplementu diety, toniku przeciwzmarszczkowego i pędzelka. Świetne produkty i oby w kolejnych edycjach było równie dobrze ;)

Pudełka jak zawsze można zamówić na stronie Inspiredby.pl.


A Wam jak się podoba?

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...