czwartek, 15 marca 2018

REGITAL - Suplement diety na piękne włosy, paznokcie i skórę

Długi czas narzekałam na wypadające włosy i ich przerzedzenie w ostatnich latach. Nadal walczę o bujną czuprynę testując nie tylko kosmetyki wzmacniające cebulki włosów, ale i suplementy diety. Dzisiaj opiszę Wam działanie tabletek REGITAL. Znam go i stosuję go (z przerwami) od prawie roku. Czy jest skuteczny i godny uwagi?



W opakowaniu znajduje się 60 tabletek, które wystarczają na miesięczną kurację. To bogata, aż 33-składnikowa formuła, która pomoże zachować zdrową skórę (dzięki zawartości witamin: C, B2, A, biotyny oraz mikroelementów: jodu i cynku), lśniące włosy (dzięki zawartości: skrzypu polnego, cynku, selenu oraz biotyny) oraz twarde paznokcie (dzięki zawartości: cynku i selenu).

Tabletki są podłużne, dość duże, jednak gładkie i łatwe do połknięcia. Skład jest naprawdę bogaty. Zawsze powtarzam, że najważniejsza jest nasza codzienna dieta i to co jemy, jednak nie wszystkie witaminy, mikroelementy itp. jesteśmy w stanie zapewnić naszemu organizmowi każdego dnia i w odpowiedniej ilości. Dlatego też często wspomagam się suplementami diety.

To już moje kolejne opakowanie tego suplementu,  odkryłam go rok temu, kiedy był jeszcze w starym biało-czerwonym opakowaniu. Teraz zmienili szatę graficzną - na duży plus. Opakowanie zdecydowanie bardziej zachęca. Prawda? Czarna grafika z kwiatami bardzo mi się podoba. Skład tabletek pozostał chyba bez zmian.


Jak działa suplement diety? Pierwsze co zauważam podczas jego stosowania to bardzo znaczną poprawę stanu paznokci. Stały się mocne, nie łamią się. Zrobiłam niedawno przerwę z lakierami hybrydowymi i podczas jej stosowałam Regital. Paznokcie znacznie odżyły, na czym mi bardzo zależało. Dbam o to, aby ich nie niszczyć - wiadomo, że nawet najdelikatniejsze ściąganie lakieru hybrydowego wpływa na ich stan, acetony czy removery osłabiają płytkę. Dlatego też od czasu do czasu robię przerwę, aby je wzmocnić nie tylko od zewnątrz kremami i olejkami, ale od wewnątrz bogatą dietą z małą pomocą suplementów.
Stan cery także się poprawił. Nie jest to duża różnica, ale jednak. Niespodzianki znacznie rzadziej się pojawiają, a cera nabrała blasku i jędrności.
Najważniejsze dla mnie - włosy. Tutaj także zauważyłam różnicę, włosy są mocniejsze i bardziej lśniące. Nie wypadają nadmiernie. Pojawiło się mnóstwo 'baby hair', co mam nadzieję, że w końcu wpłynie na ich gęstość.
Pierwsze opakowania brałam po 1 tabletce dziennie, jednak wtedy efekty nie były tak widoczne jak teraz. Trzeba się tylko trzymać dawki 2 tabletek dziennie i po 4 tygodniach suplement naprawdę działa.

Opakowanie kosztuje ok 21 zł.

Znacie ten suplement diety? Wspomagacie organizm dodatkową dawką witamin itp. w postaci tabletek?

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny skład, najważniejsze, że jest tu dużo biotyny. moja dermatolog zawsze mi powtarza, że to ona ma największy wpływ na nasze włosy i paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inną wersję, ale też do skóry, włosów i paznokci :) Nie ma tak ładnego opakowania jak te ale działanie te same:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na chwilę obecną przydałby mi się taki SUPLEMENT :) Włosy wypadają mi garściami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pomocą suplementów można dostarczyć organizmowi wszystko, czego potrzebuje do prawidłowego funkcjonowania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...