środa, 21 marca 2018

ISANA - Pianki pod prysznic: Rose Dream oraz Lemon Taste

Czas na recenzję nowości z Rossmanna - pianek pod prysznic ISANA, które mam w dwóch wersjach zapachowych: Rose Dream oraz Lemon Taste. Umilały mi one w ostatnich tygodniach codzienne rytuały pod prysznicem ;)




Rose Dream to pianka o przepięknym, kwiatowym zapachu. Różany, bardzo delikatny i przyjemny kwiatowy aromat, który nie przytłacza swoim zapachem. Polubiłam tą wersję, jednak to cytrynka szczególnie skradła moje serce.


Lemon Taste to mój faworyt! Przepiękny aromat cytryny, jednak nie takiej świeżej, ani orzeźwiającej, a bardziej przypominająca cytrynowe ciasto. Smakowity zapach, na tyle, że można byłoby się nabrać i ją zjeść ;))
Słodki, przyjemny, bardzo przytulny z delikatną waniliową nutką. Uwielbiam tą piankę i w ostatnich tygodniach regularnie ją kupowałam.


Tyle o zapachach, czas na działanie. A tutaj także jest OK. Pianki idealnie się sprawdzają w swojej oczyszczającej roli. Przyjemna, puszysta, bardzo gęsta i kremowa pianka otula ciało. Bardzo delikatna, aksamitna formuła.  Oczyszcza, myje, ale także pielęgnuje. Nie wysusza skóry. Daje poczucie świeżej, zadbanej skóry. Nie podrażnia, nawet bardzo wrażliwej skóry.
Zapach na ciele nie utrzymuje się długo, jednak wystarczająco, aby nacieszyć się tymi pięknymi zapachami.
Bardzo fajny produkt. Niezbyt wydajny, jednak niska cena rekompensuje tą małą niedogodność.

Pianki w cenie regularnej kosztują 6,99 zł (obecnie są w promocji za 5,59 zł). Mają pojemność 200 ml. Dostępne w Rossmann.

Lubicie pianki pod prysznic, czy wolicie żele? Miałyście już do czynienia z piankami ISANA?

7 komentarzy:

  1. Polubiłam się z tą żółtą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich nie próbowałam, ale opakowania zachęcają do zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie jeszcze nie używałam żadnej pianki pod prysznic ale w ostatnim czasie powychodziło tyle nowości że chyba muszę się w końcu skusić :D cytrynowa wersja zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu skusić się na te pianki! zawsze zapominam będąc w Rossku... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pewna, że bym się z nimi polubiła, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te pianki, cytrynowa wygrywa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...