niedziela, 25 lutego 2018

SHINYBOX - Love - Luty 2018

Czas na prezentację lutowej edycji pudełka ShinyBox. Miało być wyjątkowe, przepełnione miłością do kosmetyków i najlepszych niespodzianek. Ciekawi jesteście co się znalazło w środku?




W pudełko mnóstwo kosmetyków!
FLOSLEK Pharma - Wzmacniająca maska do włosów ELESTABion W (pełnowymiarowe opakowanie 24,99 zł / 200 ml)
W ostatnich pudełkach ShinyBox było mnóstwo kosmetyków wzmacniających włosy (m.in. seria Jantar). Tym razem jest świetnie zapowiadająca się maska wzmacniająca Floslek z serii ELESTABion W. Ogromnie jestem jej ciekawa i z pewnością się przyda, jednak póki testuję serię Jantar. Mam nadzieję jednak, że maska świetnie się sprawdzi, ale o jej działaniu przekonam się najprędzej za kilkanaście tygodni.


CLEANHANDS - Ochronny krem do rąk 2 w 1 nawilżający i antybakteryjny (pełnowymiarowe opakowanie 6,99 zł / 75 ml)
Ochronny krem tej marki to dla mnie nowość, choć jak pamiętacie chwaliłam już kilka razy antybakteryjne żele tej marki (które są najlepsze!). Zobaczymy jak się sprawdzi. Z chęcią go przetestuję wkrótce. Ale też mam nadzieję, że w najbliższych pudełkach nie będzie już mazideł do dłoni, ponieważ nie nadążam z ich zużywaniem ;))

KUESHI - Woda micelarna (pełnowymiarowe opakowanie ok 32 zł / 100 ml)
Markę Kueshi pokochałam! Wszystko dzięki temu, że od jakiegoś czasu kosmetyki tej marki pojawiają się w pudełkach Shinybox. Uwielbiam ich krem ze śluzem ślimaka czy serum. Woda micelarna to kosmetyk, po który sięgam codziennie także chętnie przetestuję.


PUREDERM Malinowo-kolagenowa maska na twarz (4,95 zł / op.)
Bardzo ucieszyła mnie ta maska! Truskawki uwielbiam, ich zapach jeszcze bardziej, a kolagen doceniam za właściwości. Mam nadzieję, że maska świetnie się sprawdzi i nie zawiedzie mnie. A nie mam ogromnych oczekiwań. Wkrótce na pewno pojawi się recenzja w mojej nowej serii postów na blogu 'Małe domowe SPA' ;)

TOŁPA - Regenerująca maska na naczynka (5,99 zł / 2 x 6 ml)
Kolejna maska? Wspaniale! Maseczek nigdy dość. Kosmetyki marki Tołpa uwielbiam! Maseczki bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, więc chętnie przetestuję tą regenerującą. Skład ma bardzo fajny. Ją także wkrótce Wam opiszę na blogu.


OLIMP LABS - THERM LINE FAST - suplement diety (60,72 zł / op.)
Suplement diety wspomagający odchudzanie bardzo mnie ucieszył. Jak tylko pojawił się na rynku byłam go ogromnie ciekawa, jednak zniechęcała mnie cena. Za ok 60 zł można zakupić mnóstwo zdrowej żywności, która w 100% wspomoże nas w odchudzaniu. Jednak teraz wdrażając jeszcze zdrowszą dietę niż dotychczas, w 100% FIT z chęcią dołożę jeszcze te tabletki i sprawdzimy czy okażą się pomocne ;)


SMART GIRLS GET MORE - Pomadka w płynie Colour Rich Super Matt (15,99 zł / szt.)
Pomadka trafiła mi się w przepięknym kolorze, w 100% BARDZOOO moim, co bardzo mnie cieszy. Konsystencję ma bardzo suchą, jednak aplikacja nie sprawia większych problemów. Chętnie ją będę nosić ;)
Dodatkowo otrzymałam duży, podwójny puder brązujący Duo Matt & Pearl - jedna część jest matowa, druga perłowa. Pojemność ogromna jak na tego typu kosmetyk -  aż 17 g. Odcień 1 Warm Bronze, ale nie są zbyt ciepłe, raczej chłodnawe, jasne odcienie - bardzo ładne!


W pudełku znalazł się także mini pakiet próbek I WANT (tonik nawilżający 5 ml oraz emulsja 5 ml) oraz 2 próbki kremów BERGAMO.


Pudełka dostępne są jeszcze na ShinyBox.pl.

Zawartość bardzo mi się spodobała! Kosmetyki z ogromną przyjemnością przetestuję. Szczególnie ucieszył mnie też suplement diety, który doszedł do mnie dzień przed planowaną FIT dietą. Akurat teraz jest czas, aby wziąć się za siebie przed nadchodzącą wiosną i latem ;) Ćwiczę codziennie, jednak z jedzeniem różnie bywało... Teraz w końcu jednak się zmobilizowałam i mam nadzieję, że nie będę grzeszyła słodyczami... ;)

Jak Wam się podoba lutowa edycja ShinyBox?

7 komentarzy:

  1. Taka zawartość jakoś mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tego pudru nie miałam w pudełku . Ale pudełko mi się podobało w tym mc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder był dodatkiem? Bo też go nie miałam w pudełku :(

      Usuń
    2. tak... napisałam, że dodatkowo go dostałam

      Usuń
  3. Mnie nieszczególnie zachwyciła zawartość tego pudełka, ale dobrze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pochłaniam słodycze :) też już mam ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. To pudełko jakoś mnie nie przekonało :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...