niedziela, 25 lutego 2018

DERMEDIC - Hydrain3 Hialuro - Krem-żel ultranawilżający, krem pod oczy i serum nawadniające

Dzisiaj recenzja 3 kosmetyków marki Dermedic z serii Hydrain3. Do niedawna znałam tylko płyn micelarny z tej serii, który bardzo lubię. Doceniam jego niezwykłą delikatność i skuteczność, dlatego sięgnęłam z początkiem roku po inne kosmetyki z serii Hydrain3: krem-żel ultranawilżający, krem pod oczy i serum nawadniające.


Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt



Najbardziej byłam ciekawa serum nawadniającego, które zamknięte jest w przeuroczej niebieściutkiej buteleczce z pipetką. Konsystencję ma lekką, nietłustą. To typowe hialuronowe serum, które świetnie spisuje się na co dzień pod makijażem w wersji solo - tak najbardziej lubię je stosować. Stanowi ono świetną bazę pod makijaż. Odpowiednio nawilża cerę, jednak nie wzmaga wydzielania sebum. Wygładza skórę, delikatnie ujędrnia i domyka pory.
Bardzo delikatne dla wrażliwej skóry serum, które nie zapycha porów, nie uczula, ani w żaden sposób nie podrażnia.
Na noc stosowałam je już z kremem-żelem i krem pod oczy.

Krem-żel ultranawilżający




Krem-żel świetnie uzupełnia serum. Ma ono faktycznie kremowo-żelową konsystencję lekką i przyjemną, taką 'mokrawą'. Idealnie koi cerę po demakijażu. Nawilża na najwyższym poziomie, szczególnie w duecie z serum. Przy mojej mieszanej cerze, na policzkach w kierunku suchej cudownie się sprawdził ten duet. Cera zyskała dużą dawkę nawilżenia, ukojenia i odżywienia, czego potrzebowała w ostatnim czasie. Co ważne również krem-żel (podobnie jak serum) nie wzmaga wydzielania sebum. Nie zapycha cery. Świetnie się sprawdził.

Krem pod oczy



Krem pod oczy jak wyżej opisany duet jest również bardzo lekki. Idealnie się sprawdza zarówno na dzień (w tym pod makijażem), jak i na noc. Bardzo dobrze nawilża, pielęgnuje skórę dostarczając jej tego czego potrzebuje. Nie podrażnia oczu, nie powoduje łzawienia. Delikatnie ujędrnia skórę, sprawiając, że drobne zmarszczki są mniejsze. Przyjemny w użyciu, podobnie jak serum czy krem-żel cudownie koi skórę. Wraz z serum świetnie chronią skórę przed utratą wody.


Wydajność kosmetyków świetna, szczególnie serum! Bardzo wydajne, kremy wystarczyły mi na prawie 2 miesiące codziennego stosowania, zaś serum jeszcze wystarczy na kilkanaście dni, pomimo tego, że stosuję je 2 razy dziennie.

Cała ta trójka pachnie przepięknie! Niezwykle świeży, morski zapach z ogórkową nutą sprawiał, że jeszcze chętniej sięgałam po całą tą serię. Zachwycający zapach, który zdecydowanie jest kolejnym atutem tych kosmetyków.
Polubiłam je bardzo i na pewno często będę wracała do hialuronowej serii -  szczególnie latem, ponieważ nie wzmagają wydzielania sebum... a sporo kremów niestety to robi.

Serum kosztuje 50 zł (30 ml), krem-żel 38 zł (50 ml), krem pod oczy 33 zł (15 ml).

Używacie kosmetyków marki Dermedic? Znacie serię Hydrain3 Hialuro?

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Dermedic, kiedyś długie lata nie używałam nic innego jak Hydrain 2 (jeszcze 3 nie było) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum mnie najbardziej zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten krem-żel zbiera wiele pozytywnych opinii! ;) mysle ze to bylaby najlepsza opcja dla mojej przetluszczajacej sie ceery

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...