poniedziałek, 26 lutego 2018

SCHWARZKOPF & SHINYBOX - CREATE YOUR STYLE

Z okazji 120 lecia marki Schwarzkopf powstała specjalna edycja Shinybox. Wyjątkowa, ponieważ znalazły się w jej składzie same kosmetyki do włosów, z czego aż 5 to nowości i 1 bestseller.




Zawartość imponująca tym bardziej, że cały ten box można zamówić już za 19 zł !!!

SCHAUMA - Szampon Nature Moments z indonezyjską wodą kokosową i kwiatem lotosu (8,99 zł / 400 ml) - produkt pełnowymiarowy


TAFT - 7 Days - Bardzo mocny lakier do włosów przeciw puszeniu się (13,99 zł / 250 ml) - produkt pełnowymiarowy


GLISS KUR - Supreme Lenght - Odżywka do włosów długich, skłonnych do zniszczeń z rozdwajającymi się końcówkami (11,99 zł / 200 ml) - produkt pełnowymiarowy


GOT2BE - Suchy szampon Fresh It Up Extra Fresh (18,99 zł / 200 ml) - miniatura 50 ml
LIVE - Live Color Spray - Spray koloryzujący włosy (26,99 zł / 120 ml)  - produkt pełnowymiarowy


#PURECOLOR - Żelowa trwała koloryzacja #Pure Color (26,99 zł / szt.)  - produkt pełnowymiarowy


Jestem zachwycona zawartością tego pudełka! Ryzyko na pewno jest z farbą, ponieważ można nie trafić na swój wymarzony odcień. Ja lepiej trafić nie mogłam - mam ciemną czekoladę. Farbę właśnie najszybciej przetestuję, ponieważ jestem jej ogromnie ciekawa. Zapowiada się świetnie.
Bardzo ciekawi mnie również odżywka Gliss Kur do długich włosów. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, nie tylko za przepiękne zapachy ... które zawsze mnie zachwycają i tak też jest w przypadku tej odżywki.
Szampon Schauma z pewnością się przyda, jak i lakier do włosów (choć lakiery używam sporadycznie). Jedyny nietrafiony kosmetyk to spray koloryzujący włosy, który trafił mi się w srebrnym/siwym kolorze.
Wszystkie kosmetyki są pełnowymiarowe, z wyjątkiem miniatury suchego szamponu Got2be (znam go już doskonale i uwielbiam!).

Jak Wam się podoba zawartość tego Extraboxu? Zamówić można go na stronie Shinybox.pl

10 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię szampony z Schaumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie opłaca się zamówić ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw fajny ale mi się trafiła blond farba :(

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie rewelacyjne pudełko, w mega niskiej cenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie atrakcyjna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten zestaw :)Tylko mam inną farbe i trafili z kolorem:)Bardzo mi się spodobało to pudełko

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość fajna, chociaż wolałabym aby kosmetyki do farbowania włosów były zastąpione jakąś maską albo innym produktem do pielęgnacji włosów. U mnie ani farba ani spray się nie przydadzą 😐

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...