wtorek, 5 września 2017

MY SECRET - Design Your Eyebrow - Kremowy wosk do stylizacji brwi oraz koloryzujący żel do brwi

Wiosną w ofercie My Secret pojawiły się kosmetyki do stylizacji brwi, wśród nich koloryzujące żele do brwi oraz kremowe woski Design Your Eyebrow. Dzisiaj właśnie Wam o nich opowiem.


"Kremowy wosk do stylizacji brwi.
W naturalny sposób modeluje i podkreśla kolor, pozwala nadać brwiom idealny kształt.

Formuła zapewnia komfort aplikacji i długotrwały efekt.

Nie pozostawia lepkiej warstwy, nie skleja włosków."



Kremowych wosków byłam szczególnie ciekawa. Zanim zaczęłam je używać stosowałam wcześniej jedynie cienie do brwi. Troszkę unikałam kremowej formy, obawiałam się, że tego typu kosmetyki są trudniejsze w aplikacji i mniej trwałe. Bardzo się myliłam...
Woski My Secret pokochałam od pierwszego użycia. Proste, szybkie w aplikacji. Kremowe, bardzo dobrze napigmentowane. Już jedno pociągnięciem pędzelkiem sprawia, że brwi zyskują nowy wygląd.
Dostępne są 2 odcienie w bardzo uniwersalnej kolorystyce - nr 1 to typowy odcień taupe (brąz z dodatkiem szarości), chłodny w średniej tonacji, zaś nr 2 jest ciemniejszy i odrobinkę cieplejszy (idealny dla brunetek i szatynek). Kremowa konsystencja sprawia, że efekt można stopniować, od delikatnego aż po mocno zarysowane brwi.


Trwałość fenomenalna, używałam wosk wiosną i przez całe lato. Nawet w upalne dni pozostawał na swoim miejscu, podkreślając pięknie brwi aż do momentu demakijażu.
Świetny produkt, w dobrej cenie. W dodatku bardzo wydajny.

Poniżej jeden z makijaży z użyciem wosku w odcieniu nr 1:



Bardzo polubiłam kremowy wosk z My Secret i nawet w odstawkę poszły moje ulubione mineralne cienie do brwi. Wygoda użytkowania, szybkość aplikacji jest nie do porównania.
Odcień nr 1 jest dla mnie idealny, nie lubię zbyt ciemnych brwi, ani przerysowanych.

Wosk ładnie je podkreśla i dodatkowo pozostawia je lśniące, ale w taki naturalny sposób.

Cena: 15,99 zł
Pojemność: 3,90 g




KOLORYZUJĄCY ŻEL DO BRWI
"Koloryzujący żel do brwi. Modelowanie i uzupełnianie brwi jeszcze nigdy nie było tak proste. Teraz jednym pociągnięciem szczoteczki wypełnisz przestrzenie i optycznie zagęścisz brwi. Formuła żelu zawiera kombinację ekstraktów roślinnych przeznaczonych do pielęgnacji słabych i wypadających brwi."

         

 Wraz z woskami pojawiły się też 2 odcienie koloryzujących żeli do brwi. Na zdjęciu tylko nr 2 -  ciemniejszy.
Przyznaję, że odkąd polubiłam wosk do brwi to o żelu nie zawsze już pamiętałam. Wosk w zupełności wystarcza mi na co dzień, jednak są dni kiedy moje brwi są strasznie niesforne i właśnie wtedy dodatkowo używam żelu do brwi. Dodatkowo je dyscyplinuje.
Ładnie koloryzuje brwi, działa jak błyskawiczna henna ;) Nadaje kolor, podkreśla najmniejsze włoski, zagęszczając optycznie brwi. Pigmentacja jest bardzo dobra.

Nie skleja rzęs. Podobnie jak wosk działa na brwi pielęgnująco.
Jedynie się przyczepię do szczoteczki - mogłaby być krótsza i gęściejsza, aplikacja byłaby dużo prostsza. Choć to i tak świetny produkt.


Cena: 11,99 zł
Pojemność: 10 ml
Dostępność: Drogerie Natura

Oba kosmetyki bardzo polecam, woski szczególnie. Uwielbiam je od pierwszej aplikacji i nie wyobrażam sobie, aby mogło ich zabraknąć w moim codziennym makijażu. Obecnie są nawet w promocji za 11,99 zł.

Skusicie się? Miałyście już okazję używać kosmetyków My Secret z serii Design Your Eyebrow? Jak się u Was sprawdzają?

10 komentarzy:

  1. piękne makijaże, fajne produkty do brwi, ja zawsze dość mocno podkreślam swoje, wydaje mi się , że właśnie brwi nadają charakteru twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te produkty, lubie je. Przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe produkty :) Dla mnie te kolorki chyba byłyby za jasne

    OdpowiedzUsuń
  4. Też żel do brwi bym przygarnela, choc zawsze mam problemy ze swoimi :D wiec z aplikacja mogloby byc ciezko... ; /

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyjrzeć się tym woskom bo czasami potrzebuję lekkiego liftingu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie używałam produktów do stylizacji brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ;) nie mam takiej potrzeby ;)



      Szkoda, że nie ma foty "przed" wtedy byłoby widać idealnie działanie tego kosmetyku ;)

      Usuń
  7. Łał, ale dlugie rzęsy :D
    Mascare juz mam, teraz czas na color wax :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...