wtorek, 29 sierpnia 2017

Manicure hybrydowy: Chiodo Pro Soft with love from LA - nr 716 'Camera ON!'

Dzisiaj pokażę Wam w akcji lakier hybrydowy Chiodo Pro Soft z kolekcji Edyty Górniak 'With Love from LA' o nietuzinkowy, niejednoznacznym odcieniu czerwieni nr 716 'Camera ON'.
Spodziewałam się krwistej czerwieni, przed zakupem niestety nie znalazłam nigdzie w sieci swatchy tego koloru. Początkowo mnie rozczarował kolor, ponieważ jest to czerwień z dużą ilością pomarańczy. Śmiało mogę napisać, że to jakby mieszanka pomarańczu z czerwienią - pół na pół.
Zmieniłam jednak zdanie, gdy nałożyłam lakier na paznokcie. Piękny, żywy i przede wszystkim niebanalny odcień. Idealny na lato. Krycie świetne już nawet po jednej warstwie.





Często używacie czerwonych lakierów do paznokci? Jak Wam się podoba lakier Chiodo Pro Soft 'Camera ON!'?

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...