czwartek, 24 sierpnia 2017

beGLOSSY: Summer Smile! (sierpień 2017)

Nie wiem kiedy zleciała wiosna, ani tym bardziej lato, które nieubłaganie się kończy. Sierpniowa edycja beGLOSSY 'Summer Smile! już od wczoraj jest w moich rękach. Tym razem w pudełku znalazło się 6 kosmetyków, które mają nam towarzyszyć podczas wakacyjnych wojaży.




W pudełku znalazły się zarówno kosmetyki pielęgnacyjne, jak i kolorowe. Zaczniemy od prezentacji kolorowych, ponieważ tych jest najmniej.


Cień do powiek MIYO OMG! (pełnowymiarowy - 9,99 zł 3 g). Trafił mi się prześliczny brąz o satynowym wykończeniu, troszkę wpadający w odcień starego złota. Bardzo trafiony! Już kiedyś miałam cienie MIYO, doceniałam je za świetną pigmentację, tak jest i tym razem.
Drugi kosmetyk do makijażu to baza pod makijaż Runway Ready Face Primer MANNA KADAR, miniatura 8 ml (151 zł / 20 ml). Nigdy nie używałam tego typu baz pod makijaż, nie licząc tych mineralnych, w postaci sypkiego pudru. Jednak ta miniatura bardzo mnie ucieszyła, szukałam właśnie teraz czegoś co ukryje moje widoczne pory i drobne zmarszczki. A dodatkowo to i utrwalenie makijażu zawsze mile widziane ;)


Markę BIOLAVEN doskonale znam, w pudełku znalazł się krem do twarzy na dzień (pełnowymiarowy, 25,83 zł / 50 ml). Miałam go wcześniej tylko w próbkowej ilości i pierwsze wrażenie miałam jak najbardziej pozytywne. Cieszę się, że mogę go dogłębnie poznać ;) Naturalny, delikatny dla skóry skład, który nie tylko nawilża i chroni skórę, ale także ją odżywia. Będzie idealny na początek jesieni, aby odżywić skórę i przywrócić do równowagi po lecie.
OSIS+ z Schwarzkopf znam, jednak miałam z tej serii tylko spray do prostowania włosów, który był bublem. Dzięki beGLOSSY mam okazję poznać suchy lakier Fix Strong Hold (70 zł / 300 ml) oraz pastę węglową (68 zł / 65 ml). Oba produkty to miniatury, jednak szamponu jest aż 100 ml, a pasty 5 ml. O ile pasta nie dla mnie, kompletnie nie wiem jak jej użyć, ale to produkt raczej dla osób z bardzo krótkimi włosami, bądź po prostu dla mężczyzn. Suchy lakier jednak bardzo mnie zaciekawił i na pewno niebawem go przetestuję. Przyda się na pewno, od czasu do czasu potrzebuję utrwalenia fryzury.



Maszynki do golenia GILETTE Venus Treasures (22,69 zł / 3 sztuki). Uwielbiam tak praktyczne przybory w pudełkach. Maszynki bardzo mnie ucieszyły, prezentują się cudownie. Kolorowe, z dużą przewagą cukierkowego różu. Z przyjemnością je przetestuję. Maszynek Gilette używam na co dzień, świetnie się sprawdzają, ostrza pozostają długi czas odpowiednio ostre. Nigdy po ich użyciu nie nabawiłam się podrażnień, co szczególnie doceniam. Mam nadzieję, że i te cudne się sprawdzą.


Zadowolona jestem z sierpniowej edycji, nie przyda mi się jedynie pasta węglowa do włosów, jednak może znajdę dla niej zastosowanie. Za to cała reszta kosmetyków i maszynki bardzo trafione, z przyjemnością będę testowała i zapewne w niedługim czasie pojawią się recenzje na blogu.

Dodatkowo jako ambasadorka otrzymałam błyskawiczną, 3-minutową odżywkę do włosów Pantene Pro-V 3 Minute miracle. Zapowiada się ciekawie.  Liczę na błyskawiczne ujarzmienie moich niesfornych loków :)


Mam dla Was kod: ALIENECZKAGR8 - zamawiając kosmetyki na stronie www.beglossy.pl/kosmetyki za minimum 30 zł, otrzymacie w prezencie matową szminkę w kredce Golden Rose. Kod ważny jest do 04.09.2017 r.

Podoba Wam się sierpniowa edycja beGLOSSY 'Summer Smile'?

4 komentarze:

  1. zestaw naprawdę super, najbardziej ciekawi mnie baza pod makijaż, lubię markę biolaven . golarki też zawsze się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemna zawartość, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajna ta zawartość - mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...