sobota, 27 maja 2017

SHINYBOX - Pretty. Happy. You. - maj 2017

Majowy ShinyBox bardzo mi się spodobał, dlatego bez zbędnego długiego wpisu zachęcam Wam do mojej opinii o nim i obejrzenia zawartości.




HITEM pudełka zdecydowanie jest pełnowymiarowy krem NEOBAY o wartości aż 210 zł (50 ml).
Bogaty w organiczne składniki odżywczy krem do twarzy, który na pewno zapewni odpowiednią dawkę nawilżenia i odżywienia cery. Na lato myślę, że dla mojej cery mieszanej będzie za ciężki, jednak jesienią na pewno przetestuję go dogłębnie (o ile tak długo wytrzymam). Bardzo jestem go ciekawa. Aż 98,85% składników jest pochodzenia naturalnego! Myślę, że świetnie się sprawdzi.


Z BIELENDA w pudełkach było losowo 5 kosmetyków z linii #Insta Perfect Matt & Clear, do mnie trafiły bibułki matujące (11,13 zł / op. 100 szt.), z których bardzo się cieszę. Nie chciałam trafić na krem czy żel z kwasami, ponieważ musiałabym czekać z ich użyciem aż do jesieni. Bibułki zużywam hurtowo, a tych z Bielendy jeszcze nie miałam. Chętnie sprawdzę :)


W pudełku znalazł się także pełnowymiarowy szampon do włosów CREIGHTONS Argan Smooth (19,90 zł / 250 ml). Nie miałam nigdy kosmetyków tej marki, choć obserwuję ich nowości od jakiegoś czasu. Szampony zużywam hurtowo, szczególnie te nawilżające. Mam nadzieję, że oprócz dobrego oczyszczenia ujarzmi moje bardzo niesforne kosmyki.


Nie zabrakło antyperspirantu FA Roll on Soft & Control (8,99 zł / 50 ml). W ostatnim czasie częściej używam antyperspirantów w sztyfcie bądź sprayu, ale i kulka znalazła chętną. Mama już porwała ją do siebie. Akurat skończyła inną kulkę z FA, z której działania była zadowolona, także miejmy nadzieję, że i ta będzie równie skuteczna. Pachnie bardzo ładnie, delikatnie, kwiatowo.


Z SYNCHROLINE znalazł się pakiet 4 próbek. Nie znam kremów tej marki, dlatego chętnie sprawdzę, szczególnie krem rozjaśniający z filtrem SPF 50+, który bardzo mnie zainteresował.


Ostatnim kosmetykiem jest maseczka do twarzy z olejkiem arganowym do cery suchej i bardzo suchej HERBAL CARE (2,50 zł / 2 x 5 ml). Maseczek nigdy dość! W ostatnich dniach przez remont nie miałam czasu na używanie maseczek, ale już powoli nadrabiam zaległości. Już kiedyś miałam tą maseczkę i miło wspominam jej działanie. Chętnie użyję ją ponownie. Wiem, że idealnie nawilży i odżywi moją skórę. Przyda jej się to szczególnie po kąpielach słonecznych, które uskuteczniam korzystając z upałów ;)


Zadowolona jestem bardzo z zawartości majowej edycji ShinyBox - idealny zestaw na najbliższe dni.  Jedynie krem Neobay troszkę musi zaczekać, choć tak mnie ciekawi, że nie wiem czy wcześniej go nie zacznę używać. Może akurat sprawdzi się także na mieszanej cerze w upalne dni?

Pudełka z majową edycją są jeszcze dostępne, czerwcowa także już jest w sprzedaży - do kupienia jak zawsze na Shinybox.pl

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne pudełko. Zazwyczaj próbki mnie tak nie cieszą, ale tym razem te produkty z Synchroline chciałam od dawna wypróbować, więc z ich obecności jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam identyczną zawartość:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zużywam próbki kremów i póki co podobają się mojej skórze :) krem niedługo zacznę używać, więc jestem go bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo pierwszy raz widzę bibułki, większość z nas ma korektor, w tym ja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...