sobota, 29 kwietnia 2017

WELLNESS BEAUTY - Masło do ciała SHEA (z olejkiem ze słodkich migdałów i masłem shea)

Lubię masła do ciała, jednak tylko te, które nie są zbyt tłuste i nie pozostawiają lepkiej warstwy. Jednym z takich jest masło do ciała 'Shea' z Wellness&Beauty.



Nie polubiłam się z nim od razu, ale tylko ze względu na zapach, który jest bardzo intensywny, słodki, pudrowo-kwiatowy z chemiczną nutką. Bardzo specyficzny i niełatwo go polubić... Na szczęście zaakceptowałam go z czasem i nawet bardzo polubiłam, choć łatwo nie było jak widać ;)


Masło ma idealną konsystencję, nie jest zbite, ani zbyt gęste. Idealne do rozprowadzenia na ciele. Aplikacja to czysta przyjemność. Wchłania się w przeciągu kilkudziesięciu sekund pozostawiając niezwykle gładką i przyjemną w dotyku skórę. Niesamowicie wygładza skórę i to jego największa zaleta. Warstwa jaką pozostawia jest wyczuwalna, jednak nie jest ona ani tłusta, ani lepka. Po prostu istny aksamit. Masło od razu szorstką, suchą skórę zamienia w gładką, miękką i przyjemną w dotyku.
Nawilża na dobrym poziomie, choć nie jest to dogłębne i długotrwałe nawilżenie. Odżywia skórę i przy regularnym stosowaniu wyraźnie poprawia jej stan.
Świetnie sprawdza się po depilacji. Koi skórę i regeneruje ją. Właśnie po depilacji szczególnie lubię je używać i muszę powtórzyć, że jeszcze po żadnym maśle, balsamie do ciała czy olejku nie miałam AŻ tak gładkiej i wypielęgnowanej do granic możliwości skóry.

W składzie nie znajdziemy parafiny, co jest ogromną zaletą. Za to nie zabrakło dobroczynnych składników jak masło shea, olej ze słodkich migdałów, witaminę E czy masło kakaowe.

Opakowanie jest proste do granic możliwości - plastikowy słoiczek z metalową nakrętką. Lubię takie, ponieważ z łatwością można zużyć produkt bez męczarni z wyciśnięciem ostatnich kropli czy bez rozcinania tubek.

Skład: Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Helianthus Annus Seed Oil, Pentaerythrityl Distearate, Glyceryl Stearate, Parfum, Phenoxyethanol, Dimethicone, Theobroma Cacao Seed Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Polyacrylate, Benzyl Alcohol, Sodium Stearoyl Glutamate, Carbomer, Tocopherol, Limonene, Benzophenone-4, Sodium Hydroxide, Benzotriazoyl Dodecyl P-Cresol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Ethylhexyl Salicylate, Orbignya Oleifera Seed Oil, Alcohol, Theobroma Cacao Extract, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, CI 47005, CI 16035.
Pojemność: 200 ml
Cena: 11,99 zł
Dostępność: Drogerie Rossmann

Lubicie masła do ciała Wellness&Beauty? Jak się u Was sprawdzają produkty tej marki?

4 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy masła tej marki, ale miałam peeling i był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu, ale zawsze omijam tę markę w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze masło jakie używałam, skóra jest gładka i jak dla mnie pięknie pachnie, żałuję bardzo, że już nieprodukowane. Nie ma dla mnie lepszego, idealna konsystencja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...