sobota, 22 kwietnia 2017

beGLOSSY - My Way - kwiecień 2017

Kwietniowa edycja beGLOSSY 'My Way' wyjątkowo przyjechała nie w różowym pudełku, a kosmetyczce. Przemiłe zaskoczenie. W środku znalazło się wbrew pozorom mnóstwo kosmetyków. Koniecznie zobaczcie co tym razem ekipa beGLOSSY przygotowała na nas.




Na dobry początek NIVEA żel pod prysznic Oil Pearls 'Cherry Blossom'. Pełnowymiarowe opakowanie żelu, który swoim zapachem od razu skradł moje serce. Piękna kompozycja, w której dominuje zapach kwiatów oczywiście z charakterystyczną dla Nivea nutą zapachową.
Lubię kosmetyki Nivea, jeszcze żaden mnie nie zawiódł. Mam nadzieję, że i żel dobrze się sprawdzi.


Miniatura najnowszej maski z pulpy orzechów brazylijskich Schwarzkopf  BC Oil Miracle, której byłam bardzo ciekawa. Cieszę się, że będę mogła ją przetestować. Jedynie ubolewam, że miniatura jest na tyle mała, że wystarczy zapewne na 1 użycie.


Kolejna miniatura Schwarzkopf, tym razem suchy szampon got2b. Jego zdążyłam już wstępnie poznać dzięki Shinybox. Przepięknie pachnie - słodko, owocowo, niezwykle intensywnie.  Działa tak jak powinien, odświeża włosy a przy tym ich nie obciąża ani nie pozostawia białych, pudrowych śladów. Bardzo go polubiłam i cieszę się z kolejnego mini opakowania, które wbrew pozorom jest bardzo wydajne.


W kosmetyczce znalazło się także pełnowymiarowe opakowanie płynu micelarnego Biolaven. Markę Biolaven uwielbiam, szczególnie ich żel do mycia twarzy i szampon. Płynu micelarnego jeszcze nie miałam. Skład ma świetny, zapach piękny - testowanie go to będzie czysta przyjemność ;)


Kolejnym pełnowymiarowym kosmetykiem jest nowość Organique- Nude Beauty Balm. Upiększający krem bb, który ma działanie kremu nawilżającego oraz podkładu. Zapowiada się wspaniale, jedynie ubolewam, że trafiła mi się wersja do cery normalnej i suchej :( Moja mieszana na pewno się z nim nie polubi.
Jednak na pewno zakupię odpowiednią dla siebie wersję i przetestuję. Jestem ogromnie ciekawa tego produktu.


Nie zabrakło dotleniającej maseczki Farmona. Jak wiecie z innych moich wpisów uwielbiam wszelkie maseczki, także z ogromną chęcią przetestuję ją i to jeszcze dzisiaj :)
Marka Farmona bardzo rozszerzyła swój asortyment w ostatnim czasie. Pojawiło się mnóstwo kosmetyków, których jestem bardzo ciekawa. Choć składy nie są nadal idealne, to jednak widzę ogromną poprawę. Mam nadzieję, że z czasem będzie jeszcze lepiej.


To wszystko zmieściło się w różowej, poręcznej kosmetyczce. Niezwykle spodobał mi się pomysł zamieszczenia jej zamiast pudełka. Na pewno przyda się tak pojemna, ale zarazem zgrabna kosmetyka.
Mam nadzieję, że ekipa beGLOSSY tak miło zaskoczy nas jeszcze nie raz.


Ten cudowny zestaw jest jeszcze dostępny, jak zawsze na beGLOSSY.pl.

Podoba Wam się zawartość kwietniowego beGLOSSY?

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten micel Biolaven.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go mam i bardzo lubię, używam go częściej jak tonik. zstaw jest super, bardzo podoba mi się ta kosmetyczka

      Usuń
  2. Kuszące jest te pudełeczko w tym miesiącu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie prezentuje się zawartość. No i pomysł z kosmetyczką - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że shiny nie miało tego żelu Nivea, fajna kosmetyczka

    OdpowiedzUsuń
  5. witam, super pudełko! ALe ciągle się waham, bo głównie zależy mi na Organique... Boję się ,że z moim szczęściem trafię na ten do cery suchej. Chyba jednak kupię go w sklepie :) A mogłabyś podać kod rabatowy? Bo wiem, że też był :) Dzięki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się zawartość tego boxa, konkretne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kosmetyczka, zawartość również by mi odpowiadała :) W ubiegłym miesiącu ten suchy szampon był w pudełku ShinyBox ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...