poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Manicure hybrydowy: Chiodo Pro 130 Green Summer + Chiodo Pro Soft 267 Rich Pink

Lato nieubłagalnie powoli się kończy, jesień czuć już  w powietrzu, jednak na paznokciach nie mam zamiaru rezygnować z neonowych i cukierkowych odcieni.
Dziś mój zeszłotygodniowy manicure z użyciem lakierów Chiodo Pro nr 130 Green Summer oraz Chiodo Pro Soft nr 267 Rich Pink.






Niestety daleko od perfekcji, więc wybaczcie nierówności ;)

A jakie kolorki u Was na paznokciach goszczą w ostatnim czasie?

12 komentarzy:

  1. piękne zestawienie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten green. Razem z różowym fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za zielenią, ale ta jest ładniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama się sobie dziwie ale mega mi się podoba ten zielonkawy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fajne! Miałam taki róż na stopach do wczoraj, teraz mam bardziej stonowany ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje paznokcie obecnie się regenerują, więc nic na nich nie noszę. Bardzo energetyzujący mani!

    OdpowiedzUsuń
  7. no no, ten zestaw na pewno przykuwa spojrzenia- super :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...