niedziela, 14 lutego 2016

Manicure hybrydowy: Semilac Mardi Gras + Blue Ink + folia holograficzna

Pogoda dziś od samego rana dobija, ciemno, mglisto... Więc chociaż na paznokciach chciałam mieć troszkę kolorów i błysku.
W ruch poszły lakiery hybrydowe Semilac: Mardi Gras, Blue Ink oraz folia holograficzna.





Folię holograficzną pocięłam i nałożyłam na nieutwardzony top, następnie utwardziłam w lampie i pokryłam całość jeszcze jedną warstwą topu (używam cały czas tego z BLING z Aliexpress - tani a niezwykle dobry, nie potrzeba po jego użyciu przemywać odtłuszczaczem!)

Folię holograficzną kupiłam na Aliexpress za ok 4 zł (za 5 sztuk, po 20cm x5 cm każdy) TUTAJ.

Podoba Wam się efekt z ciętą folią holograficzną?

8 komentarzy:

  1. Fiolet jest śliczny, a efekt folii zawsze ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka z pracy od tygodnia ma taką folię na dwóch paznokciach, dokładnie ten sam kolor. Wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt tej folii średnio do mnie przemawia, za to kolorek piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt + folia ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten mardi gras chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mardi Gras baardzo ładny, a folię wolę w wydaniu jeszcze mniejszych kawałeczków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta folia :) daje naprawdę super efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję! :)
Proszę o nie wklejanie linków do swoich blogów, komentarze z nimi nie zostaną opublikowane. To nie miejsce na reklamę.