wtorek, 25 maja 2021

BeGlossy 'Daily Routine' (maj 2021)

 Maj to zdecydowanie mój ulubiony miesiąc i to nie tylko dlatego, że się urodziłam w maju. Uwielbiam zapach kwitnących kwiatów bzu, jaśminu czy nawet rzepaku. Pogoda niestety wiosennie nie rozpieszcza w tym roku, za to BeGlossy rozpieściło nas bardzo. W majowej edycji 'Daily Routine' znalazły się kosmetyki, którymi wykonamy prawdziwe domowe SPA krok po kroku.



INGRID Cosmetics Chłodzący tonik pietruszkowy (19,99 zł / 75 ml)

Jeden z kosmetyków, który mnie najbardziej zainteresował. Bardzo lubię toniki, cudownie koją skórę i wyrównują jej pH. A ten nie dość że tonizuje to jeszcze koi i łagodzi skórę zapewniając przy okazji przyjemny efekt chłodzenia. Opakowanie jest nieduże, zgrabne i świetnie się przy okazji sprawdzi na wycieczki i wakacyjne wyjazdy. 


YASUMI Mitomo Placenta + Platinum Japońska maska do twarzy w płachcie z fitoplacentą i platyną (13,90 zł / 25 g)

W pudełku nie mogło zabraknąć maski do twarzy. Zawsze bardzo mnie cieszą i tak jest tym razem. Jeszcze nie miałam okazji jej przetestować, ale ogromnie jestem ciekawa. Producent obiecuje odmłodzenie, dużą dawkę nawilżenia, wygładzenia i złagodzenie podrażnień. Mam nadzieję, że efekty będą świetne o czym na pewno jak zawsze dam znać :)

HELLO BODY Coco Cool Nawilżająca mgiełka do twarzy o zapachu kokosa (84,99 zł / 100 ml)

Czytałam wiele recenzji kosmetyków marki Hello Body, jednak jeszcze sama nie miałam okazji ich testować. Bardzo się cieszę, że pierwszym z nich będzie nawilżająca mgiełka do twarzy, tym bardziej, że pachnie kokosem. Uwielbiam wszystko co związane z kokosem, nie tylko kosmetyki :))
Mam nadzieję, że będzie bardzo dobrze nawilżała skórę. Moja mieszana cera w ostatnich tygodniach stała się bardzo sucha. Oby po tych rytuałach pielęgnacyjnych z kosmetykami tej edycji to się zmieniło.

JANE IREDALE Smooth Affair Baza i rozświetlacz w jednym (50 zł / 7 ml)

Jako fanka mineralnych kosmetyków doskonale kojarzę markę Jane Iredale. Jednak niewiele kosmetyków miałam okazję przetestować, głównie przez wysokie ceny. Miniaturka 2w1 bazy i rozświetlacza bardzo mnie ucieszyła. Rzadko stosuję jakiekolwiek bazy w kremowej postaci, ale tą będę używała z ogromną przyjemnością. Rozświetlenie i utrwalenie makijażu chętnie się przyda. Bardzo lubię pięknie rozświetloną cerę, a jak kosmetyk dodatkowo przedłuży makijaż to istna bajka.


GOLDEN ROSE Vinyl Gloss High Shine Lipgloss Winylowy błyszczyk do ust o wysokim połysku (19,90 zł / 4,5 ml)

Przyznaję, że w ostatnich tygodniach ponownie powróciłam do matowych pomadek, ale ten winylowy błyszczyk ma tak piękny kolor, że i błyszczyk ponownie zagości w moim codziennym makijażu. Nadaje piękny efekt tafli a przy tym się nie klei. Zaskoczyło mnie też krycie, nie jest tak transparentny jak inne błyszczyki. Ciekawy i na pewno będę testować.


REVERS Cosmetics Regenerujące serum do włosów z naturalnym olejem konopnym z CBD (12,99 zł / 50 ml)

Moda na olej CBD nie mija, a kosmetyków na rynku z nim w składzie jest coraz więcej. Do ciała sprawdzały mi się rewelacyjnie, teraz czas na włosy. A muszę się 'pochwalić', że w końcu  zaczęłam używać olejków do włosów regularnie. Przed każdym myciem na całą noc nakładam olejki. Kondycja włosów powoli się poprawia. Serum Revers więc najbardziej mnie ucieszyło i z przyjemnością będę je używała, zarówno na całonocne nawilżanie włosów jak i do zabezpieczania końcówek.


SORAYA Body Diet Green Koncentrat do ciała (20,99 zł / 200 ml)

Koncentrat jest przeznaczony dla osób, które chcą poprawić jędrność i sprężystość skóry oraz zapobiegać jej wiotczeniu. Czy ktoś by nie chciał? :)) Dodatkowo balsam w swoim składzie ma aż 99% składników pochodzenia naturalnego. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.

Teraz nie pozostaje nic jak zacząć pielęgnację krok po kroku tymi cudownymi kosmetykami.

Jak Wam się podoba zawartość majowej edycji? Pudełko jak zawsze możecie zamówić na stronie BeGlossy.pl

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...