środa, 15 kwietnia 2020

PIXI - Glow Tonic Cleansing Gel - Oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem glikolowym

Kosmetyki marki Pixi poznaję dopiero od niespełna 1,5 roku. Jednak z miesiąca na miesiąc pojawiają się w mojej kosmetyczce takie cuda tej marki, bez których nie wyobrażam już sobie mojej codziennej pielęgnacji twarzy (ale i makijażu). Jednym z takich ulubieńców jest żel oczyszczający do twarzy z najpopularniejszej serii Pixi - Glow.



Żel w swoim składzie ma kwas glikolowy. Każdy stały obserwator mojego bloga wie, że to mój ulubiony kwas i uratował moją cerę kilka lat temu. Kosmetyków z nim w składzie używam już od kilku lat, każdej jesieni, zimy, czasem jeszcze wiosną. To delikatny kwas, który cudownie leczy skórę skłonną do trądziku i trądzikową.

Glow Tonic Cleansing Gel od Pixi to niezwykle delikatny, przezroczysty żel. Nie pieni się, jednak oczyszcza na dobrym poziomie (jednak nie sprawdza się do demakijażu). Idealnie się sprawdza na co dzień oczyszczając cerę z sebum i innych zanieczyszczeń. Mimo zawartości kwasu nie wysusza cery, pozostawia ją miękką, delikatną w dotyku, bez uczucia ściągnięcia. Oprócz kwasu w swoim składzie ma żeń-szeń, aloes oraz ekstrakt z kasztanowca.
Po dłuższym zastosowaniu zauważyłam delikatne rozjaśnienie cery i ujednolicenie jej kolorytu.
Producent zaleca stosowanie go 2 razy dziennie, jednak najbardziej lubiłam go stosować rano, zaś wieczorem do demakijażu itp. używałam silniej oczyszczającego żelu.

Żel ten jest świetnym uzupełnieniem pielęgnacji z użyciem kwasu glikolowego. Dzięki swojej delikatności sprawdzi się przy każdym typie cery, nawet tej najbardziej wrażliwej.
Początkowo nie mogłam się przyzwyczaić do niego przez to, że się nie pieni. Przyzwyczajenie do piany robi swoje, ale to naprawdę świetny żel, który polubiłam i sprawdził się u mnie doskonale.

Bardzo ładnie pachnie, przyjemny kwiatowy aromat z charakterystycznym dla kwasu glikolowego zapachem.

Pojemność tubki to 135 ml, zaś koszt żelu to 18$.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie ze Ci sie sprawdza ten zel, moze i ja po niego siegne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię jak produkt tworzy pianę, ale coraz częściej kusi mnie ta firma...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie bardzo ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a dostane go gdzies w polskich drogeriach czy jednak tylko internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sephora ma kosmetyki Pixi, ale nie cały ich asortyment niestety :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...