niedziela, 1 lipca 2018

SHINYBOX - 6 YEARS TOGETHER (czerwiec 2018)

Kolejny rok z ShinyBox za nami! Dokładnie od 2 urodzin Shinybox pokazuję Wam pudełka na blogu, a tu już kolejne - szóste urodziny! Firma przez ten czas bardzo się rozwinęła, pamiętam pierwsze pudełka i porównując je z obecnymi ich zawartość jest dużo większa. Czerwcowa, jak co roku wyjątkowa urodzinowa edycja zaskakuje zawartością. Jednak czy tym razem?




NUTKA Szampon do włosów (produkt pełnowymiarowy 12,99 zł / 222 ml)
Nutka to młodziutka firma kosmetyczna. W zeszłym miesiącu w pudełku był mus do mycia ciała, który świetnie się u mnie sprawdza i pięknie pachnie. Teraz mam okazję przetestować szampon.  Choć mam spore obawy, ponieważ  w ostatnim czasie sporo szamponów podrażnia moją skórę głowy. Mam nadzieję, że ten będzie delikatny.


KUESHI Krem do twarzy z filtrem SPF 50 (produkt pełnowymiarowy 63 zł / 35 ml)
Od początku wiosny wypatrywałam w pudełkach filtrów do twarzy i doczekałam się. Cieszę się bardzo, że akurat marki Kueshi, ponieważ kosmetyki do pielęgnacji twarzy mają fantastyczne. Jeszcze żaden mnie nie zawiódł, nie zapchał ani nie podrażnił. Oby z tym kremem było tak samo.

BELL HYPOAllergenic Intense Colour Moisturizing Lipstick (produkt pełnowymiarowy 16,99 zł)
W ostatnim czasie coś nie przepadam za kosmetykami Bell, średnio u mnie się sprawdzają i większość niestety okazuje się bublami. Szminki z tej serii jeszcze nie używałam, ale przetestuję ją. Kolor ciemny, żywy i idealny na jesienne dni... Także troszkę zaczeka na testy ;)


CLEAN HANDS Mydło antybakteryjne (produkt pełnowymiarowy 2,49 zł / 90 g)
Choć się nie spodziewałam to mydełko bardzo mi się spodobało. Pachnie przepięknie, słodko, cukierkowo. Lubię produkty tej marki i jeszcze żaden mnie nie zawiódł. Mydełko się przyda, nie tylko do mycia rąk, ale myślę, że i do prania pędzli.

DELIA Balsam do ust w sztyfcie Sun Fun (produkt pełnowymiarowy 7 zł / 3,5 g)
Ze 2 miesiące temu był balsam do ust z filtrem innej marki, jednak cieszy mnie zapas. Szybko zużywam tego typu produkty. Pamiętam o filtrach nie tylko do ciała, twarzy, ale i do ust.

EFEKTIMA Claryfing Mask Maseczka glinkowa oczyszczająca (produkt pełnowymiarowy 2,28 zł / 7 ml)
Co miesiąc w pudełku znajduję jakąś maseczkę do twarzy, co mnie zadowala. Uwielbiam w domowych warunkach zrobić 'małe domowe spa'. A szczególnie uwielbiam oczyszczające maseczki. Zobaczymy jak się sprawdzi ta z Efektimy.


LOFFME Płatki kosmetyczne wielokrotnego użytku (produkt pełnowymiarowy 19 zł / 4 szt.)
Nigdy nie używałam płatków kosmetycznych wielokrotnego użycia, ale bardzo jestem ich ciekawa. Wydaje mi się, że to świetne, ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie. Nie wiem czy higieniczne, ale płatki są cieniutkie i pewnie szybko wysychają (oby tak było). Będę testować z przyjemnością :)



SCHWARZKOPF Live Colour Spray (produkt pełnowymiarowy 26,99 zł / 120 ml)
Spray niestety kompletnie nie trafiony, choć kolor ciekawy to niestety na moich ciemnych włosach nie będzie raczej widoczny.  Szkoda, że nie trafił mi się suchy olejek, który był produktem wymiennym z tym sprayem.



DR. COCO Woda kokosowa (produkt pełnowymiarowy 4,99 zł / 350 ml)
Na koniec coś smacznego i orzeźwiającego - woda kokosowa, która bardzo mi posmakowała. Naturalny skład i mnóstwo cennych witamin i mikroelementów. Świetny dodatek do pudełka i miła odmiana, zawsze chętnie próbuję nowości .. nie tylko kosmetycznych :)


i dodatkowo produkt EFEKTIMA krem zmniejszający pory
Skład niestety taki, że w 100% by mnie zapchał, także nie będę go używać.


Jak Wam się podoba urodzinowa, czerwcowa edycja Shinybox?

4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie sprawdzałam, ale gdzieś czytałam, że ten niebieski spray ponoć właśnie widać na ciemnych włosach... Ale ile w tym prawdy na razie nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka średnia zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem zadowolona z tego boxu:) woda kokosowa jest przepyszna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zadowolona z boxu :)Tylko miałam troszkę dwa inne produkty :)i nie miałam tego dla Ambasadorek bo nie jestem nią

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...