piątek, 11 maja 2018

MYSTIK Warsaw - Maksymalna objętość rzęs z Fiber Lashes Extension (Sztuczne rzęsy z fibry)

Która z nas nie marzy o pięknych, gęstych i długich rzęsach? Zapewne każda kobieta.
Na swoje rzęsy nigdy nie narzekałam, do ich długości nie mam zastrzeżeń, jedynie mogłyby być gęściejsze... Ale tutaj spokojnie można poradzić sobie z dobrym, pogrubiającym tuszem do rzęs. Dzisiaj pokażę Wam jednak jeszcze coś innego, co sprawi, że Wasze rzęsy będą sięgały nieba... Innowacyjny produkt marki MYSTIK Warsaw - Fiber Lashes Extension.

Nie jest to kolejny pogrubiający tusz do rzęs, a bardzo ciekawy produkt, który stosujemy razem z naszym ulubionym tuszem do rzęs.

"Fiber Lashes Extension to unikatowy i innowacyjny kosmetyk, dzięki któremu łatwo i szybko uzyskasz efekt niesamowitej objętości rzęs! Wystarczy, że po aplikacji maskary, na jeszcze mokre rzęsy nałożysz warstwę Sztucznych Rzęs z Fibry Mystik Warsaw, a na koniec utrwalisz wszystko dodatkową warstwą maskary. Przekonaj się sama, jak Twoje rzęsy będą maksymalnie wydłużone i zagęszczone!"


Opakowanie jest identyczne jak w przypadku tuszów do rzęs. W środku mamy wąski aplikator z milionem malutkich sztucznych rzęs / włosków. Wiem, że te one potrafią przerażać. Sama pierwszy raz przed zastosowaniem tego typu produktu miałam wizję tych rzęs w oczach. Ale nie taki diabeł straszny.
Nigdy nie zdarzyło mi się, aby choć jedna ta mała rzęska wpadła mi do oczu, czy też powodowała jakikolwiek dyskomfort.

Ważne jest, aby aplikować produkt od razu po nałożeniu tuszu do rzęs (wtedy ładnie się przykleją do tuszu). Następnie trzeba dokładnie, jeszcze raz wytuszować rzęsy, aby dodatkowo utrwalić efekt.


Włosie (te stwierdzenie najbardziej mi pasuje do tego produktu) jest bardzo przyjemne w dotyku, niczym aksamit.
Aplikuje się bardzo łatwo, a duża zasługa w tym też zgrabnego, niedużego aplikatora. Włoski ładnie przylegają do rzęs, a jeśli tylko jakiś odstaje nie w tą stronę co chcemy to łatwo to skorygować tuszując rzęsy. Bardzo ważne jest, aby dokładnie utrwalić te włosie tuszem do rzęs.
Najczęściej aplikując Fiber Lashes Extension staram się tylko zagęszczać rzęsy u nasady. Produkt ten ładnie wypełnia rzęsy i pogrubia je maksymalnie jak tylko się da. Czasami mam wrażenie, że moje rzęsy są aż zbyt długie i gęste. I choć staram się, żeby rzęsy nie były już dłuższe to nie da się tego efektu uniknąć.


Bardzo polubiłam ten produkt. Akurat jak pojawił się na rynku moje rzęsy były w niezbyt dobrym stanie, bardzo się przerzedziły po jednej z odżywek (która miała je przecież wzmocnić, a nie osłabić).
Dzięki Fiber Lashes Extension mogę się cieszyć nie tylko długimi rzęsami, ale i gęstymi.
Ładnie wydłuża rzęsy i pogrubia (można osiągnąć efekt nawet 5-krotnie grubszych rzęs już przy jednej warstwie Fiber Lashes Extension).
Trwałość tutaj zależy od tuszu do rzęs. Należy wybrać najlepszy, aby był trwały i się nie rozmazywał i nie kruszył w ciągu dnia.

Poniżej efekt na rzęsach - Fiber Lashes Extension wraz z tuszem tej samej marki 'Voluminate':


Nie odczuwam żadnego dyskomfortu stosując ten produkt, zarówno przy aplikacji, jak i w ciągu dnia, czy podczas demakijażu. Łatwy, prosty w obsłudze produkt, który sprawia, że nasze rzęsy są długie i gęste.
Nie powoduje on żadnych reakcji alergicznych.
Kolejną zaletą jest niesamowita wydajność. Posłuży na pewno długie miesiące, jak nie lata.

Kosztuje 45 zł, dostępny jest w Drogerii KONTIGO stacjonarnie oraz online.

Stosowałyście kiedykolwiek podobny produkt? Miałyście już okazję przetestować Fiber Lashes Extension z MYSTIK?

7 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz rzęsy do nieba!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo objętość rzeczywiście jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. rzęsy masz piękne u mnie pewnie nie dałoby to takiego pięknego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne masz rzesy, ale ten produkt jest totalnie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ciekawostka! Nie spotkałam się z niczym podobnym wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. testowałam i u mnie się świetnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...