wtorek, 3 kwietnia 2018

INSPIRED By Naturalnie Piękna - edycja 11

Kolejne pudełko Inspired by Naturalnie Piękna trafiło do mnie tuż przed świętami. To już 11 jego edycja. Jak zawsze pudełko wypchane było kosmetykami. A co tym razem się w nim znalazło?




KUESHI - Peeling do ciała (produkt pełnowymiarowy 61 zł / 500 ml)
Markę Kueshi poznałam dzięki pudełkom ShinyBox i InspiredBy. Bardzo lubiłam ich kosmetyki, w szczególności krem do twarzy ze śluzem ślimaka oraz tonik. Wszelkie peelingi wielbię wręcz, więc z przyjemnością przetestuję ten od Kueshi. Pojemność ogromna! Tak dużej butli z peelingiem jeszcze nie miałam. Trafiła mi się truskawkowa wersja, która zapewne nastroi mnie na zbliżający się już truskawkowy sezon ;)


TRIA COSMETICS - Krem do rąk z ekstraktem z dzikiej róży (produkt pełnowymiarowy 23 zł / 75 ml)
Markę Tria poznałam również dzięki Inspired By. W 10 edycji był krem do twarzy tej marki. Bardzo go polubiłam! Chętnie więc przetestuję kolejny kosmetyk i mam nadzieję, że w kolejnych edycjach pojawią się jeszcze nie raz inne. Tria to nieznana w sumie marka na naszym rynku, ale czuję, że odniesie duży sukces ;)

KAMIWAZA - Naturalny stymulator wzrostu włosów (produkt pełnowymiarowy 45 zł / 90 ml)
O stymulatorze Kamiwaza czytałam same bardzo pochlebne opinie. Cieszy się on dużą popularnością i był na mojej zakupowej liście. Bardzo się cieszę, że będę mogła go w końcu osobiście przetestować. Nigdy nie narzekałam na tempo wzrostu moich włosów, jednak teraz kiedy je zapuszczam chciałabym, aby rosły jeszcze szybciej. Mam nadzieję, że ten stymulator w tym pomoże. Skład ma w pełni naturalny. Już się nie mogę doczekać efektów :)


L'ORIENT - Hydrolat kwiatów róży damaceńskiej w atomizerze (produkt pełnowymiarowy 34 zł / 90 ml)
Z hydrolatami niewiele miałam do czynienia, miałam może ze 2-3. Kosmetyki L'Orient bardzo lubię, wszystkie jakie dotąd miałam świetnie się sprawdzały. Ale z takimi składami to nie dziwne, w końcu same dary natury. Tak jest i tym razem, w pełni naturalny skład. Z przyjemnością go przetestuję. Hydrolat kwiatów róży damaceńskiej ma mieć silne działanie nawilżające. Sprawdzimy :)

BOMB COSMETICS - Babeczka do kąpieli (produkt pełnowymiarowy 12 zł / 50 g)
Babeczka pięknie pachnie truskawkami, całe pudełko nią pachniało! Maleństwo, ale z mega mogą. Śliczny, słodki zapach. Prezentuje się tak ładnie, że zanim ją użyję to będzie musiała postać w łazience, żebym nacieszyła nią oczy.


PUREDERM - Malinowo-kolagenowa maska w płacie (produkt pełnowymiarowy 4,95 zł / szt.)
Maska była także niedawno w ShinyBox, jednak nie zdążyłam jej jeszcze przetestować. Na pewno jednak w kwietniu to nadrobię i zrecenzuję je w mojej serii na blogu 'Małe domowe SPA', poświęconej maseczkom do twarzy.

AUBE - Dwufazowy płyn do demakijażu (produkt pełnowymiarowy 29,99 zł / 100 ml)
Płyn do demakijażu Aube już miałam kiedyś w pudełku ShinyBox. Jeszcze go nie używałam, przyznaję się bez bicia. Przez zimę niewiele się malowałam i mało produktów tego typu używałam. Ale w ciągu najbliższych tygodni na pewno przetestuję ten płyn. Ogromnie jestem go ciekawa, ale najpierw chcę zużyć inne zaczęte płyny.


MIYO - Puder brązujący Sun Kissed Powder (produkt pełnowymiarowy 15,99 zł / 10 g)
Puder brązujący MIYO był ostatnio także w ShinyBox, jednak na niego nie trafiłam, ponieważ był wymienny z innymi kosmetykami. Cieszę się, że tutaj go dostałam. Prezentuje się świetnie, nie tylko w opakowaniu. Kolor ma idealny, nie jest to typowa pomarańcza, a ładny ciepły brąz. Idealny odcień do ocieplania twarzy. Pierwsze testy za mną i jestem nim oczarowana. Niedrogi produkt, godny uwagi.

11 edycja Inspired By Naturalnie Piękna jest według mnie bardzo udana! Wszystkie kosmetyki są pełnowymiarowe i idealnie trafiły w moje kosmetyczne gusta. Chętnie będę testować i recenzować na blogu. Wypatrujcie recenzji :)

A Wam podoba się zawartość? Jaki kosmetyk szczególnie Was zainteresował?

3 komentarze:

  1. Podoba mi sie zawartosc, dla mnie to nowosci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem szczęśliwą posiadaczką tego zestawu, niestety w moim zabrakło kremu do rąk

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość naprawdę udana, jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...