niedziela, 25 marca 2018

beGLOSSY - 'Jestem kobietą' (marzec 2018)

Marcowa edycja beGLOSSY 'Jestem kobietą' nareszcie w moich rękach. Oczekiwałam na nią wyjątkowo niecierpliwie. Przeczuwałam, że pudełko będzie wyjątkowe, jeszcze bardziej kobiece. Nie myliłam się... Znalazło się w nim 5 kosmetyków, dzięki którym zadbamy o cerę, dłonie, paznokcie oraz usta.




MINCER PHARMA Serum do twarzy BotoLiftX (pełnowymiarowy produkt 30 ml / 44,99 zł)
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy z Mincer Pharma bardzo lubię, szczególnie ich serię z witaminą C. Sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Serum do twarzy z nowej serii BotoLiftX nie znam, przetestuję je z ciekawości, jednak główną  jego testerką zostanie moja mama. Zobaczymy jak się sprawdzi na moich niezbyt głębokich, delikatnych zmarszczkach wokół oczu oraz na dojrzałej cerze z głębszymi zmarszczkami.


VICHY Krem o bogatej konsystencji Aqualia Thermal (miniatura 15 ml, 80 zł / 50 ml)
Aqualia Thermal to moja ulubiona seria kosmetyków od Vichy. Świetnie nawilża, odżywia i wygładza skórę, a przy tym jest lekka i nieobciążająca mojej cery skłonnej do zapychania. Nie wzmaga też wydzielania serum. Lubię tego typu miniaturki, przyda się z pewnością.

NEONAIL Lakier hybrydowy z kolekcji BOHO (pełnowymiarowy produkt 6 ml / 28,90 zł)
Cieszę się, że po raz kolejny w pudełku znalazł się lakier hybrydowy Neonail. Tym razem mam przepiękny odcień fioletu 'Violet Garden' - jak jagody ze śmietaną ;)) Delikatnie przybrudzony, stonowany odcień fioletu. Cała kolekcja BOHO bardzo mi się podoba, jednak ten odcień lakieru jest chyba najładniejszym. Zapewne właśnie on trafi na moje paznokcie na świąteczne, najbliższe dni. Z pewnością pokażę go wkrótce z bliska na blogu.
Mam nadzieję, że jeszcze nie raz w pudełku znajdą się lakiery hybrydowe, może poznamy kolejne marki?!



BOTAME Krem do rąk 'Kokos' (pełnowymiarowy produkt 30 ml / 9,99 zł)
Nie znam marki Botame, nigdy nawet o niej nie słyszałam. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ich krem do rąk. Trafiła mi się kokosowa wersja co mnie bardzo cieszy (choć borówkowy zapewne także pięknie pachnie). Z przyjemnością przetestuję. Podoba mi się minimalistyczne opakowanie, które ma zaledwie 30 ml.


ENILOME Regenerująca pomadka do ust Dermonutrivum (pełnowymiarowy produkt 4,5 g / 4,99 zł)
Markę Enilome poznałam dzięki beGLOSSY. Jakiś czas temu w jednym pudełek był krem do rąk, w jeszcze innym maseczka nawilżająca. Dobre kosmetyki, które sprawdziły się u mnie. Nieskomplikowane i może nie wyróżniające się jakoś szczególnie. Niedrogie. Polubiłam je jednak. Chętnie więc przetestuję ich pielęgnującą pomadkę do ust.

W pudełku znalazły się także małe gratisy: próbka boostera Vichy Mineral 89 oraz z Efektimy chusteczka samoopalająca.


Dodatkowo otrzymałam pełnowymiarowe opakowanie nowości VICHY - Mineral 89. Jest to codzienny booster nawilżająco-wzmacniający skórę. Przetestowałam póki co próbkę, która była dołączona do pudełka. Booster błyskawicznie się wchłania, pozostawiając niemalże suchą skórę. Idealnie przygotowuje ją pod kolejne kosmetyki pielęgnacyjne. Świetna baza, która nawilży skórę i odżywi, dzięki zawartości dużej ilości minerałów z wody termalnej.
Mam nadzieję, że będę zadowolona. Póki co zapowiada się świetnie.


Zachwycona jestem marcową edycja. Trafiła w 100% w mój kosmetyczny gust :) Wszystkie kosmetyki z przyjemnością przetestuję, a wrażeniami jak zawsze podzielę się wkrótce na blogu.

Pudełka są jeszcze dostępne, jak zawsze można zamówić na stronie beglossy.pl

Ciekawa jestem czy Wam się podoba zawartość?

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...