poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Makijaż: Summer is coming... - kolorowy makijaż z paletą Sleek Candy w roli głównej

Dziś makijaż i moje ulubione zestawienie kolorystyczne... no może jedno z ulubionych, które bardzo często gości na moich powiekach wiosną i latem ;))
W roli głównej cienie  z palety Sleek Candy, którą ubóstwiam :)




Nie Was nie przerażą moje czerwone oczy. Ostatnio wszystko je podrażnia... :(

Użyte kosmetyki:
baza pod cienie Grashka
kredka Nyx 'Milk'
cienie z palety Sleek Candy
cień Neauty Minerals ' Sandy Beach'
primer pod tusz Revitalash
tusz do rzęs Maybelline Colossal Smoky Eyes
arabski kohl
na brwiach cienie Catrice Eyebrow Set

A jakie kolory goszczą dziś u Was na powiekach?

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie dobrane kolory :) świetne wykonanie :)
    A mnie tam nie przeszkadzają Twoje czerwone oczy :p mnie czasem łzawią i też to fajnie nie wygląda :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      Ostatnio aż za często mam czerwone. Ale właśnie krople kupiłam to będę je ratować ;)

      Usuń
  2. Wow ten turkus jest świetny :) Nie martw się oczami, mnie czasem też się zdarzają ;) Poza tym, skupiłam się na całokształcie nie na "niedoskonałościach".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkusik obłędny, uwielbiam go ;)

      Wiesz jak jest ;) sama nie mogę się skupić bo tylko widzę niedoskonałości... oczywiście mam tak tylko u siebie... haha u innych nie zwracam uwagi...

      Usuń
  3. makijaż jest zachwycający :) przyciąga spojrzenie i jaka gładka skóra wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Oj nie jest gładka, widać nawet na zdjęciu, że sucha jak skóra żółwia, po kwasie glikolowym... niestety ;)

      Usuń
  4. cudownie dobrane kolory, bardzo podoba mi się taki makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory . Wydaje się być łatwy w wykonaniu. Ja dzisiaj no make up day :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor (intensywny błękit?) w wewnętrznym kąciku mnie po prostu powalił na kolana ♥.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm ja też mam czerwone oczka ostatnio i nie wiem dlaczego:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fanie te kolory wyglądają razem :) i bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny;) ja najczęściej sięgam po brązy;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...