czwartek, 18 czerwca 2020

ALTERRA - booster witaminowy Triple Vitamin Booster serum

W drogeriach Rossmann pojawiły się dwa nowe boostery marki Alterra, hialuronowy oraz witaminowy. Dzisiaj przybliżę witaminowy, który dedykowany jest skórze suchej (ale nie tylko).


Mimo, że mam cerę mieszaną to właśnie po tą wersję sięgnęłam, ponieważ po zimie i okresie grzewczym moja skóra jest sucha i zdecydowanie potrzebuje dużej dawki odżywienia i nawilżenia.

Booster witaminowy to serum z organicznym olejem jojoba i olejem migdałowym oraz witaminami C, E i F. Konsystencję ma dość gęstą, ale z łatwością się aplikuje. Wystarcza jedna mała pompka, aby zapewnić cerze idealną dawkę odżywienia, wygładzenia i nawilżenia.
Tego typu kosmetyk można stosować zarówno z ulubionym kremem jak i solo. Mi w zupełności wystarcza sam booster. Pozostawia on delikatną, pielęgnującą skórę warstwę, jak na olejek przystało tłustą. Jednak jak na kosmetyk na bazie oleju jest niezwykle lekki.
Mam bardzo wrażliwą cerę ze skłonnością do zapychania, jednak mimo codziennego stosowania nie zapchał mojej cery.

Dobrze nawilża, wygładza skórę i zapewnia jej maksymalną dawkę odżywienia. Wzmocniło moją skórę, nadało jej ładnego, równomiernego kolorytu oraz elastyczności. Czuję się 10 lat młodsza.

Booster nie ma konkretnego zapachu, pachnie olejami, które ma w składzie.


Warto dodać, że jest to certyfikowany kosmetyk naturalny. Formuła ta jest w 100% wolna od mikroplastików według certyfikowanych kosmetyków naturalnych.
Skład jest krótki, ale konkretny i wystarczający z witaminową bombą, aby maksymalnie odżywić skórę.

Mimo niewielkiej pojemności - 15 ml jest naprawdę bardzo wydajne i spokojnie wystarczy na około miesiąc codziennego stosowania.
Obecnie widziałam, że jest w promocji za 13,49 zł, bez niej kosztuje zaledwie 3 zł więcej.
Warto się skusić.
Dostępna jest także wersja z kwasem hialuronowym, którą na pewno kupię i przetestuję.

Testowaliście już boostery Alterra?

5 komentarzy:

  1. Ogolnie moja skora nie dogaduje sie z ta marka, ale sam kosmetyk bardzo mnie zaciekawil :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, nigdy nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Alterry miałam jedynie szampony :) Booster brzmi fajnie i za taką cenę chyba warto przetestować. Na pewno kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam dziś i zaczęłam testowac,po jednej aplikacji poczułam komfort🤗... po czasie napisze jak działa😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie ciągle suchą skore i znaleźć coś idealnego jest ciężko... Wiec czas na kolejny test :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...