piątek, 24 maja 2019

beGLOSSY - Pretty Natural YOU (maj 2019)

Najnowsza, majowa edycja BeGLOSSY właśnie dzisiaj do mnie doszła. Tym razem jest to wyjątkowa edycja 'Pretty. Natural. YOU'. Ukłon w stronę środowiska i wewnętrznej naturalności. Ciekawe kosmetyki z naturalnym składem wyjątkowo zapakowane w bawełnianym woreczku zamiast standardowego pudełka. Co znalazło się w środku?


Zaczniemy od największych kosmetyków:
LOVE BEAUTY & PLANET Szampon do włosów Volume and Bounty (34,99 zł / 400 ml)
Love Beauty & Planet to nowa marka na naszym rynku, którą już zdążyłam poznać i polubić. Recenzja tego szamponu i innych kosmetyków z kokosowej serii niedawno pojawiła się na blogu TUTAJ. Szampon jest niezwykle delikatny dla włosów i skóry głowy, jednak bardzo dobrze oczyszcza. Pozostawia włosy świeże, pełne lekkości, objętości. Idealnie sprawdza się nawet przy bardzo cienkich włosach, nie obciąża ich. A zapach?! Istna bajka, pięknie pachnie kokosem, ale dalekim od sztuczności jaki często bywa w kosmetykach. Naturalny zapach, pachnie jak mleczko kokosowe.

TOŁPA Urban Garden Balsam do ciała z masłami 'regeneracja' (22,99 zł / 200 ml)
Choć markę Tołpa dobrze znam to jeszcze ich balsamów do ciała chyba nie używałam, a przynajmniej nie pamiętam. Regenerujący balsam z masłami zapowiada się niezwykle treściwie i ogromnie jestem go ciekawa. W ostatnim czasie mam bardzo suchą skórę i zdecydowanie przyda jej się duża dawka nawilżenia, odżywienia i regeneracji. Muszę dodać, że bardzo spodobała mi się szata graficzna tego balsamu. Czyż nie prezentuje się uroczo?



BEGLOSSY Bawełniany woreczek (9,99 zł / szt.)
Świetny pomysł z bawełnianym woreczkiem zamiast pudełka, miła odmiana. Z pewnością będę go używać do przechowywania... zapewne kosmetyków ;)) Podoba mi się to, że od czasu do czasu BeGLOSSY pakuje zawartość boksów w coś innego. Jakiś czas temu była kosmetyczka, teraz woreczek. Oby jak najczęściej takie miłe zaskoczenia, choć muszę przyznać, że pudełka też bardzo lubię i każde znajduje u mnie miejsce na przechowywanie różnych rzeczy.

HIMALAYA Oczyszczająca maska z miodli indyjskiej (13,49 zł / 75 ml)
Nie tak dawno w pudełku BeGLOSSY była maseczka peel-off Himalaya, którą polubiłam i świetnie się u mnie sprawdza. Teraz czas na poznanie oczyszczającej maski z miodli indyjskiej. Ma ona oczyszczać cerę oraz regulować wydzielanie sebum jednocześnie przywracając naturalny blask. Chętnie sprawdzę, przy mojej mieszanej cerze oczyszczające maseczki stosuję bardzo często.


AA WINGS O COLOR Utrwalacz makijażu Matt Fixer (19,99 zł / 50 ml)
W tej edycji BeGLOSSY kosmetyków kolorowych zabrakło, jednak mamy coś co utrwali makijaż. Utrwalacz makijażu zapowiada się rewelacyjnie. Bezalkoholowa, nawilżająca mgiełka z aż 90% zawartością aloesu. W składzie jest też jeden z moich ulubionych minerałów - krzemionka, która świetnie matuje na długie godziny cerę. Ale to nie koniec dobroci, jest także ekstrakt z cytryny rozjaśniający przebarwienia. Ogromnie jestem ciekawa tego fixera i od jutra już zaczynam pierwsze testy.

(Ciekawi mnie jednak czy przez zawartość ekstraktu z witaminy C można go stosować wiosną/latem i ogólnie wystawiać buźkę na słońce?! Jeżeli znacie odpowiedź koniecznie dajcie znać w komentarzach).


Na sam koniec maleństwa ;)
VIANEK Pomadka ochronna odżywcza (10,98 zł / 4,6 g)
Pomadka ochronna o smakowitym zapachu mango i brzoskwini z zawartością odżywczych olejów, wosku pszczelego oraz masła. Brzmi wspaniale i zapewne też świetnie się sprawdzi. Z Vianka jeszcze pomadek nie miałam, jednak z rodzimego Sylveco kilka i każda świetnie się sprawdziła. Zapewne i ta sprawdzi się zgodnie z obietnicami producenta. Pachnie prześlicznie!!

HIMALAYA BOTANIQUE Pasta do zębów Complete Care Simply Cinnamon miniatura (22,99 zł / 150 g)
Mały prezent w formie miniatury - pasta do zębów z cynamonem.

Specjalnie dla obserwatorów mojego bloga mam kod zniżkowy -10 zł na pierwsze pudełko w subskrypcji standardowego BeGLOSSY oraz Goldenbox! Ważny do końca maja 2019 r.
BL10ALIENECZKA


Jak Wam się podoba zawartość majowej edycji BeGLOSSY?

6 komentarzy:

  1. fajna zawartość, polubiłam ten kokosowy szampon

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że zrobili tak zróżnicowaną zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tą pomadkę, fajnie nawilża usta :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się zawartość tego boxa. Byłabym zadowolona, gdybym takie kosmetyki znalazła w pudełku kosmetycznym.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...