piątek, 7 grudnia 2018

SHINYBOX - The Power of Beauty (listopad 2018)

Z opóźnieniem przychodzę z prezentacją listopadowej edycji Shinybox 'The Power of Beauty'.
Pudełko wypchane po same brzegi kosmetykami, ale nie tylko :)




DELIA COSMETICS Korektor do twarzy zielony - korygujący zaczerwienienia (13,50 zł / 10 ml)
DELIA COSMETICS Cień do powiek (8,90 zł)


NATURATIV Otulające masło do ciała (miniatura, 75 zł / 250 g)
BIOOLEO Kwas hialuronowy (59,99 zł / 30 ml)
ONE & ONLY COSMETICS Black Mask Detox Ritual (4,59 zł / 8 ml)


TRICO BOTANICA Oczyszczający krem do skóry głowy (39,90 zł / 100 ml)


SELFIE PROJECT Płyn micelarny (14,99 zł / 250 ml)
SELFIE PROJECT Krem CC (16,99 zł / 30 g)


MASMI Organiczne produkty do higieny intymnej
MOYA Matcha Herbata w saszetce 'To Go' (2,99 zł)
LiqPharm Serum wygładzające na noc - peeling 
dodatkowo dla Ambasadorek był zestaw 2 wkładek ziołowych Śnieżny Lotos (15 zł)


SINGULARIS Calcium Citro Max (2,99 zł / opakowanie)
SINGULARIS Włosy skóra paznokcie kompleks (64 zł) - dodatkowy produkt dla Ambasadorek


HEGRON Gel Spray Extra Volume z ekstraktem z bambusa (13,20 zł / 150 ml)
SYNCHROLINE - Serum Synchrovit C (30 zł) dodatkowy produkt dla Ambasadorek


Edycja listopadowa bardzo udana! Szczególnie zadowolona jestem z oczyszczającego kremu do skóry głowy Trico Botanica. Kilka dni temu recenzowałam na blogu 2 inne kosmetyki tej marki, recenzja TUTAJ, które świetnie się sprawdziły. 
Nowość BioOleo także bardzo mnie zainteresowała, serum hialuronowe zawsze świetnie współgrało z moją mieszaną cerą. Olejki tej marki bardzo lubię, więc z serum będzie zapewne podobnie. Masło do ciała Naturativ pachnie prześlicznie i aż żałuję, że w pudełku znalazła się tylko miniaturowa wersja.
Suplementy diety Singularis z pewnością się przydadzą, szczególnie ten na włosy, skórę i paznokcie.

Jak Wam się podoba listopadowa edycja ShinyBox?

3 komentarze:

  1. też mam ten box i jestem bardzo zadowolona z zawartości

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mieszane uczucia. Bardzo ucieszył mnie tylko jeden kosmetyk - masło do ciała Naturavit, więc ubolewam nad faktem, iż jest to miniaturka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiście zawartość tego BOXA niezbyt szczególnie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...