poniedziałek, 30 lipca 2018

SHINYBOX - Summer Vibes (lipiec 2018)

Czas na prezentację lipcowej edycji Shinybox 'Summer Vibes'. Pudełko po same brzegi wypchane było produktami, jednak czy mnie zachwyciła najnowsza edycja?




HELLO NATURE - Masło do ciała 'Olejek konopny' (24,99 zł / 250 ml)
Masło pachnie obłędnie! Przepiękny, ciekawy zapach, który już mnie zachwycił, pomimo tego, że masła jeszcze nie używałam. Z tego co zdążyłam zobaczyć ma fajną, lekką konsystencję, także na dniach zacznę je używać na pewno. Z olejkiem konopnym miałam już balsamy do ciała, które dobrze się u mnie sprawdziły. Tej marki jednak jeszcze nic nie miałam.


FA - Antyperspirant Island Vibes Fiji Dream (8,19 zł / 150 ml)
Antyperspirant ten dokładnie znam, miesiąc temu był w konkurencyjnym pudełku i bardzo się cieszę z zapasu. Bardzo skuteczny! W ostatnich upalnych dniach zapewnia mi 100% ochronę. Na tyle go polubiłam, że na pewno pozostanie ze mną na długo. Na dniach pojawi się recenzja to opowiem o nim więcej.


RAISIN - Zestaw naklejek wodnych na paznokcie (5 zł / zestaw)
Podobne naklejki zamówiłam ze 2 lata temu z Aliexpress i do dziś ich nie użyłam. Muszę się zmobilizować, a nie będzie to trudne, ponieważ trafiły mi się bardzo ładne, ciekawe wzory. Postaram się je Wam pokazać na paznokciach w najbliższych dniach. Mam nadzieję, że manicure z użyciem naklejek wodnych mi wyjdzie.


COLLIBRE - Swiss Collagen Drink (9 zł / 140 ml)
Kolagen przyjmuję regularnie, świetnie działa na stawy, więzadła itp., ale także idealnie nawilża skórę od wewnątrz. Przy okazji działa odmładzająco na całe ciało.
Swiss Collagen z Collibre pierwszy raz próbowałam i bardzo mi posmakował. Pyszny, egzotyczny smak z kwaskową nutą. Gotowa porcja do wypicia w niewielkiej butelce to zdecydowanie komfortowa opcja. Nie trzeba rozrabiać w wodzie, bądź łykać kapsułek. Ciekawa jestem jak by się sprawdził przy miesięcznej kuracji.


TRIA Krem ujędrniający na dzień z ekstraktem z imbiru (49,95 zł / 50 ml)
Markę Tria poznałam dzięki pudełkom InspiredBy. Pokochałam kosmetyki tej firmy od pierwszego użycia, szczególnie ich krem do rąk, który jest fenomenalny wręcz. Krem ujędrniający na dzień z ekstraktem imbiru przetestuję z ogromną przyjemnością i jestem pewna, że świetnie się sprawdzi. Bardzo jestem ciekawa jego działania i cieszę się, że trafiła mi się wersja na dzień.


BISHOJO - Krem wodny regenerujący dzień/noc (39,99 zł / 30 ml)
Z marką Bishojo nie miałam jeszcze chyba do czynienia, jednak krem wodny brzmi tak intrygująco i zachęcająco, że na pewno go przetestuję. Mam nadzieję, że zachwyci mnie tak jak dziesiątki wizażanek. Czytałam opinie o nim i przeczuwam duży hit, ale czy tak będzie?



STARA MYDLARNIA - Argan krem do rąk i paznokci (17 zł / 75 ml)
Upały dały się we znaki szczególnie skórze dłoni, która stała się bardzo sucha. Kremów do rąk zużywam w ostatnich dniach więcej niż w zimowym okresie, dlatego tym razem krem do rąk mnie ucieszył. Nie miałam jak dotąd kosmetyków Starej Mydlarni, więc tym bardziej chętnie przetestuję.

BIOTANIQUE MULTI BIOMASK - Maska Lift & Ultra Clean (4,79 zł / 2 x 5 ml)
Jak co miesiąc mamy kolejną maseczkę w pudełku. Tym razem również bardzo ciekawa. Duet: maska oczyszczająca oraz liftingująco-odmładzająca, w dodatku ta druga ze śluzem ślimaka! Jak dotąd każdy kosmetyk ze śluzem ślimaka mnie zachwycił, oby i tym razem tak było. Na pewno dam znać na blogu ;)


W pudełku znalazł się także prezent: Voucher na dietę w serwisie DR BARBARA. Osobiście z niego nie skorzystałam, już rok temu miałam okazję sprawdzić i zabrakło powodów do zachwytów.

Najnowsza edycja bardzo mi się spodobała, wszystkie kosmetyki z przyjemnością będę używała. Jedynie do czego bym się przyczepiła to krótkie terminy kremów do twarzy Bishojo oraz Tria - tylko do października 2018.

Pudełka są jeszcze dostępne na www.shinybox.pl.

Jak Wam się podoba lipcowa edycja Shinybox?

2 komentarze:

  1. ja jestem bardzo usatysfakcjonowana tym zestawem, jeden z lepszych boxów w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z lepszych zestawów. Chociaż zdublował mi się krem i go oddam .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...